10:e juni
God morgon alla astrologer och ni andra.
đ
VÀrd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon!
Inte astrolog, utan kategorin andra. đ±đ
Solen strÄlar och de pratar om mygg pÄ TV. Sommar!
Ha en bra dag, Draken och alla andra!
"Freden mÄste komma först. Gör den inte det, min vÀn, kommer inget efter den."
đ SajtvĂ€rd pĂ„ Fenomen, HjĂ€rnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
God morgon. Ănnu en solig dag och dĂ„ kan det vara skönt att ligga ute och hĂ„lla koll pĂ„ betjĂ€ningen inne.
VÀrd pÄ Pyssel och medarbetare pÄ PÀrlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, Àgare till Emos Shop sen 1973
heheâŠ..söt vovve som hĂ„ller kollâŠ..kanske det kommer nĂ„gon matbitâŠ.đ
Morn!
Solen lyser. En temp pĂ„ 17â, tryck pĂ„ 1010 hPa, luftfuktighet pĂ„ 67% och en vindhastighet som Ă€r 8.0 km/h vilket Ă€r detsamma som 2,2 m/s.
Detta skvallrar om en helt fantastisk dag. Och jag Àr pÄ vÀg ut pÄ en uppfriskande, vÀlbehövlig promenad.
MĂ„nen âœ Ă€r i sitt eget tecken krĂ€ftan â och hĂ„ller pĂ„ att krocka med Venus â. Venus ser faktiskt ut att gĂ„ fortare Ă€n Merkurius âż, fast jag antar att det Ă€r en illusion nĂ€r man ser det frĂ„n Tellus âš. AlltsĂ„ Jorden. SĂ„ det Ă€r fullt party i KrĂ€ftan nu.
Skulle testa att lÀgga upp ett utkast till en artikel igÄr och dÄ lade Telia av. Jaha, tÀnkte jag. Det Àr alltsÄ nÄgot allvarligt fel pÄ artikeln. Men det var tydligen att jag helt glömt bort Ingress-bilden. FÄr vÀl ta mig en funderare pÄ det under promenaden.
Tjao!
#4 LĂ„ter som en underbar dag sĂ„vĂ€l meteorologiskt som astrologisktâŠ
Min kunskap om astrologi strÀcker sig inte mycket lÀngre Àn veckotidningshoroskop, men lÄter det inte som vÀldigt mycket kÀnslor med allt det partajandet i KrÀftan?
Ser fram emot din artikel. Det kanske bara var Merkurius som retades liteâŠ.

God morgon pĂ„ erâïž
Efter nattens och morgonens regn kikar solen fram lite försiktigt, flikar av blÄ himmel börjar synas.
Fin vovve, skönt att ligga dĂ€r och gona sigđ
Ănskar er en fin dag och början pĂ„ nya veckan.
VĂ€xlande molnighet med tidvis klar sol.
Temperatur: +19°C, luftfuktighet: 52%, vindhastighet: 4 m/s VNV,
UV Index: 3, luftryck: 1010 mbar, Sikt: ObegrÀnsad.
đ
HĂ€r börjar det mulnaâŠ.
Undrar om inte din kunskap om astrologi strĂ€cker sig djupare Ă€n veckotidningshoroskop. NĂ€r MĂ„nen och Venus Ă€r i konjunktion i KrĂ€ftan sĂ„ blir det naturligtvis ett sprudlande kĂ€nslodrama. Och eftersom Merkurius Ă€r inblandad ocksĂ„ sĂ„ kan dessa upplevelser naturligtvis ingĂ„ende analyseras. đ
Jo. Merkurius har en viss typ av humor. Men kommer ocksĂ„ ofta med nyttig information. Vilket naturligtvis uppskattas. đ
đ
đ
Har haft en paus frĂ„n datorns underbara vĂ€rld.. Men Ă€r nu tillbaka i vardagen och i denna vĂ€rld igen.. đ
Men ser att andra ocksĂ„ har njutit av solen och de vackra sommar vĂ€dret.. hoppas vi fĂ„r en riktigt mysig sommar med vĂ€rme âïž
Ha en bra kvÀll pÄ er alla