God morgon 3:e juni
God morgon och glad mÄndag.
đ
VÀrd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon. HĂ€r blir det till att arbeta hĂ„rt. đ
Du har ju semester, sĂ„ du kan "bara" vila dig. Det har du rĂ€tt till. đ
VÀrd pÄ Pyssel och medarbetare pÄ PÀrlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, Àgare till Emos Shop sen 1973
đ
Ja, inte nog med det, jag behöver det verkligen. Jag Àr bara en skugga av vad jag en gÄng var.
Jag var nyss i kontakt med jobbet pÄ ICQ, tydligen hade jag glömt att meddela vÀxeln att jag var ledig och sÄ hade jag inte "stÀmplat ut" i fredags.
Jag förklarade bort mig och hÀvdade att mina hjÀrnskador gör att jag bara Àr sÄdan.
đ
VÀrd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon nu nĂ€r Venus har vandrat in i KrĂ€ftan. Vilket astrologiskt sett borde ha den verkan att jag och alla andra manliga krĂ€ftor i vĂ€rlden blir högt intressanta objekt för vĂ€rldens alla kvinnor. Fast jag inbillar mig att jag nog inte har sĂ„ mycket att frukta. đ
Jag har efter ett nĂ„gorlunda lĂ„ngt liv tvingats att acceptera att det som har den största lockande effekten pĂ„ en kvinna, Ă€r en man med ett fett bankkonto. Lyckligtvis sĂ„ tillhör jag inte den gruppen. đ
Med en orbis pÄ 7 för de vanliga 5 aspekterna ( konjunktion, opposition, kvadratur, trigon och sextil ) sÄ stÄtar en dramatisk drake pÄ himlavalvet.
Och dessutom tvÄ Stortrigoner.
Ha en dramatiskt bra dag! đ
God eftermiddag!
JasĂ„ Venus i KrĂ€ftan?đ LĂ„ter soft och bra.
Fett bankkonto? NĂ€men vad Ă€r nu det för fördomar?đ
HÀr Àr inte mycket mer dramatik Àn att batterierna tog slut i kameran, syrenerna doftar starkare Àn nÄgonsin, kaffet Àr klart och, minsann, solen gick just i moln!
Vila ut nu Draken, och stĂ€mpla ut ordentligt! đșđžđ
"Freden mÄste komma först. Gör den inte det, min vÀn, kommer inget efter den."
đ SajtvĂ€rd pĂ„ Fenomen, HjĂ€rnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen