Astrologi iFokus

Astrologi

Etikett: 6-löst-prat-ot
LĂ€st 637 ggr
Farwuq
0

God morgon 7:e maj

God morgon astrologer.

🙂

I gÄr hade vi 22°C som högst. Sommaren Àr pÄ vÀg, nu Àr snart allt grönt.

😎

VĂ€rd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Emo
0

Nu behöver vÀxtligheten regn ocksÄ. Det Àr sÄ fint ute nu och med lagom med regn sÄ blir det Ànnu bÀttre.

VĂ€rd pĂ„  Pyssel och medarbetare pĂ„ PĂ€rlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, Àgare till Emos Shop sen 1973

Farwuq
0

Är det redan sĂ„ torrt?

Emo
0

HÀr Àr det. Det Àr för dyrt att vattna med kommunalt vatten och brunnen innehÄller inte sÄ mycket nu.

VĂ€rd pĂ„  Pyssel och medarbetare pĂ„ PĂ€rlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, Àgare till Emos Shop sen 1973

Farwuq
0

Det var illa, brunnen borde ha varit lite djupare.

😕

[Sol69]
0

God morgon. Soligt och fint ute. smĂ„ plocka hemma och sen jobb i kvĂ€ll igen. 🙂

J-Artur-K
0

God middag đŸ™‚ HĂ€r Ă€r det â˜€ïž đŸ˜Ž

Ny dag nya möjligheter

Farwuq
0

Fin fint, jag satt ute och Ät lunch, vi har en bit över 20°C och ute pÄ innergÄrden var det Ànnu varmare.

😎

Det behövs lite vÀrme, vi har haft vinter sedan november.

Farwuq
0

Vi har 24°C, just nu.

😎

[greenseng]
0

IgÄr nÀr jag gick ut pÄ en promenad sÄ var jag som vanligt lite tankspridd. SÄ jag plockade pÄ mig klÀder som vanligt. Och fick en chock nÀr jag varit ute ett tag och vaknat till lite grand.

Det var ju för sjutton minst 20℃! Jag höll pĂ„ att flyta bort. SĂ„ under promenaden sĂ„ försvann handskar och halsduk och jackan blev helt vidöppen. Och pannbandet försvann ocksĂ„. ( Jag har kronisk huvudvĂ€rk och det behövs inte mycket vind mot huvudet för att generera en smĂ€rttopp. Och det kan slĂ„ ut mig flera dagar. Ibland veckor. Men pannband skyddar vĂ€ldigt bra. Och nu var det nĂ€stan vindstilla ).

Jag tog en för mig gigantisk promenad. Och jag mĂ€rkte att bli sittande framför datorn för lĂ€nge Ă€r inte en bra idĂ©. Och inte att Ă„ldras heller. Inte bra för konditionen alls. Det bĂ€sta Ă€r alltsĂ„ att röra pĂ„ sig mer. Och sluta upp med att Ă„ldras, naturligtvis.  😃😃

Men
 nu Ă€r jag som jag Ă€r. Och jag har upptĂ€ckt att det Ă€r inte speciellt smart att kĂ€mpa mot det. 🙂

Om det behövs förÀndringar sÄ Àr det bÀsta att de kommer naturligt.

à€čà„‚à€‚

Farwuq
0

Du har sÄ rÀtt sÄ rÀtt.

👍