De flesta verkar inte direkt överdrivet aktiva pÄ gruppen. Och pÄ sÀtt och vis Àr det vÀl egentligen tur. Annars hade ju gruppen varit ett oöverskÄdligt, rörigt inferno. à tminstone med nuvarande layout.
Vad som skulle vara intressant att veta Àr hur passivt aktiva de Àr.
à€čà„à€
Ja, Àven jag undrar om de överhuvudtaget lÀser hÀr inne.
đź
VÀrd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#1 Lite uppfattning fÄr du om du kollar hur mÄnga gÄnger en trÄd Àr lÀst. PÄ sÄ sÀtt ser man ofta att mÄnga klickar upp trÄdar men fÄ skriver i dem.
VÀrd pÄ Pyssel och medarbetare pÄ PÀrlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, Àgare till Emos Shop sen 1973
Jo. Men den optionen registrerar vÀl ocksÄ icke medlemmar.
à€čà„à€
#4 Ja, dÄ gÀller det att ha sÄ intressanta diskussioner och sÄ trevligt hÀr att de vill komma tillbaka och umgÄs med oss.
VÀrd pÄ Pyssel och medarbetare pÄ PÀrlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, Àgare till Emos Shop sen 1973
Njaa⊠jag tror det Àr bÀttre att gruppen naturligt Àr vad den Àr.
Förr eller senare kommer det ÀndÄ fram vad den naturligt Àr.
à€čà„à€
Astrologi Àr ett otroligt stort omrÄde att förkovra sig i. Jag tror att alla Àr intresserade - annars skulle de inte bli medlem, men att vi ligger pÄ olika kunskapsnivÄ. Min gissning Àr att de flesta kan sitt soltecken. Möjligen ascendenten och mÄnen. Kan diskussionerna vara för svÄra? Jag hÀnger med hyfsat i diskussionerna idag, mycket tack vare det Maggan lÀrde ut pÄ ett enkelt och pedagogiskt sÀtt. Kan diskussionerna vara för lÀtta? Kan det vara sÄ att nÄgra hoppas pÄ tolkningar och förutsÀgelser? Var ligger kunskapsnivÄn hos medlemmarna?
Mina kunskaper Àr över 30 Är gamla och nÀstan allt har jag hunnit glömma. Men jag lÀser och lÀr.
đ
Oj! Hur gammal Àr du draken? 100 Är? ;-)
NĂ€ men 56.
đ
Roligt med fler medlemmar đ Men roligare om man fĂ„r igĂ„ng aktivitet đ
Ny dag nya möjligheter
Ja, det Àr dÀrför viktigt att vi pratar lite med varandra och lÀr och de mest elementÀra grunderna, resten kommer vartefter.
đșâšGrattis!!!đ
"Inom
en mÀnniska av ljus, finns det ljus...NÀr
hon inte lyser, rÄder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Tackar, vi gör det tillsammans.
đ