God morgon 2:a april
God morgon pÄ er alla, hoppas ni har det bra.
đ
Idag prövade jag att gÄ till jobbet 4,8 km pÄ mina MS-sjuka ben, jag klarade det. Men sÄ Àr jag ocksÄ envis som en Äsna.
đ
VÀrd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Bra Jobbat! :D
Ja, man mÄste kÀmpa. LÀgger man sig sÄ riskerar man att bli "liggande". Det Àr ocksÄ samma filosofi jag har nÀr det gÀller arbete. Jag vill inte "förtida" mig. Jag ogillar tanken pÄ sjukpension och sÄdant.
God Morgon !
Det var strongt gjort Draken och jag hĂ„ller med dig kan man kĂ€mpa sĂ„ ska man.Tufft gjort och fin motion fick du đ
VĂ€ntar pĂ„ att matbutikerna ska öppna,har Ă€tit mig ur huset under pĂ„sken och finns det nĂ„t som Ă€r sĂ„ trĂ„kigt som att gĂ„ och handla.Har alla ursĂ€kter i boken för att slippa men Ă€lskar ju att baka och laga mat sĂ„ jag har inget val đmen skönt nĂ€r det Ă€r gjort.
Ha en fin dag dĂ€r ute đ
Bra gjort, Draken. Nej, man ska inte ge upp innan man mÄste.
Kallt i dag.
VÀrd pÄ Pyssel och medarbetare pÄ PÀrlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, Àgare till Emos Shop sen 1973
Jag gick mig varm, och förirrade mig in i udda vÀgarbeten, dÀr det var obefintlig belysning.
đ
Ja, gudskelov.
đ
Go' kvÀll pÄ er.
đ
DĂ„ kommer du nog sova gott.
đ
Ja naturen brukar ge energi och samtidigt göra en trött đŽ
Det sÀgs att anledningen att man blir trött av att vandra i naturen Àr inte bara för att man fÄr anstrÀnga sig.
Det Àr för att kroppen lÀttare tillgodoser sig naturens energi och bygger upp sig nÀr man sover.
à€čà„à€
-9 morgonen 3/4. God morgon alla morgonpigga hĂ€r. đ
VÀrd pÄ Pyssel och medarbetare pÄ PÀrlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, Àgare till Emos Shop sen 1973