Annons:
Etikett7-om-livet-universum-och-allting
Läst 1501 ggr
Cristine
3/14/09, 8:16 PM

Vad gör ni?

Jag tänkte äta och vila efter att vi kommit hem från dopet men se det gick inte alls det. Vi fick främmande så det var bara att dricka kaffe en gång till och eftersom jag var hungrig så blev det mer kaffebröd och bantningen gick Tungan uteåt skogen. De for nyss så nu hoppas jag att jag kan ta det lungt  resten av kvällen*pust* och få vila lite.:=)

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[GunillaF]
3/14/09, 8:20 PM
#1

Jag har ätit och vilat en stund.

Gick dopet bra då?

Cristine
3/14/09, 8:31 PM
#2

Ja, själva dopet gick bra, men när det var 10 min. kvar tills taxin skulle komma och jag skulle ta på stövlarna gick det inte alls..de hade blivit för små, så jag fick ringa grannen och fråga om hon hade ett par svarta skor nr 38 och det hade hon som tur var. Men de var väldigt pikiga framtill och jag hade ont i lilltån så det var en pina att halta fram till kyrkan och sedan till huset där vi drack kaffet.Skrikandes

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
3/14/09, 8:31 PM
#3

Här har vi haft en slapp och skön lördag. Lövbiff med klyftpotatis till middan och tupplur till efterrätt.

Nu är kaffet med ljuvliga nybakade rinniga wienerbröd avklarade.

snart blir det slagerfinal som jag ska halvtitta/lyssna på samtidigt som jag sitter vid datorn (om det nu finns nån att prata med här på fokus i kväll) du tänker väl inte somna nu Cristine?

Möjligen tager jag mig ett liiiiiitet glas vin Drinking Red Wine

Cristine
3/14/09, 8:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Men Maggan..prata inte om wienerbröd..jag mår illa..men lite vin kan du få bjuda på.Skrattande

Solblomman jag lurade dej när jag sade att min kusins tavla hängde i Njurundas kyrka. Jag upptäckte idag att den hänger i Gustav Adolfs kyrka i SundsvallTungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
3/14/09, 8:58 PM
#5

jag mår illa kan jag meddela  - att jag aldrig lär mig! Obestämd

Det var verkligen en häftig tavla! Hur har de lyckats få in den i en gammal kyrka?

Jag ser framför mig hur damerna i kyrkliga syföreningen måste ha satt kaffet i vrångstrupen när de såg den första gången. Skrattande

Cristine
3/14/09, 9:05 PM
#6

 Jag kan tala om att hans tavlor hittar jag på de mest underliga ställen som banker och under isen på Eons Hockeybana t.ex. så inget förvånar mig längre.

Ja det skulle varit skojigt att se dem när de såg tavlan för första gången.Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[MargaretaA]
3/14/09, 9:39 PM
#7

Kul  med en så begåvad kusin Glad

"Låtom oss gemensamt bekänna vår kristns tro" som farsan brukade säga innan han klämde nubben och skrattade lika förtjust som faan när han fick tag på prästen FlörtOch knapparna i kollekten går oavkortat till syföreningen.

Sådär nu har jag klarat av kvällens kristna inslagOskyldig

gudbevare er!

Cristine
3/15/09, 2:10 PM
#8

Vart tog alla vägen??

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
3/15/09, 2:12 PM
#9

Här sitter man alldeles ensam..Gråter

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
3/15/09, 3:13 PM
#10

Nu är jag här igen.

Jag har suttit ute i solen en stund. Fast jag ska egentligen inte göra det medan jag äter den nya medicinen jag fick i Onsdags. Man kan bli fläckig. Men det skiter jag i. Kan inte sitta inne när det är så vackert väder!

signemo
3/15/09, 3:26 PM
#11

Hej på Er. Jo man borde gå ut. Fast det är rätt gott att sitta här också. Sov länge idag så det blev sen middag.  Ha en fin eftermiddag

Var rädda om varandra

chik
3/15/09, 10:28 PM
#12

Jag är här en snabbis. Solen har varit framme här också. Sonen skall åka till England i morgon, Det är skolan som ordnar han skall praktisera där en månad o bo på vandrahem..Det käns lite jobbigt, man kan ju inte bara ta bilen om det skulle vara något. Men för ugarna så är det ju en väldig förmån.

Ja nu har denna dag gått, dagarna går så fort..

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
3/16/09, 7:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

ja!! Vad gör ni?

När jag är här så är det helt tomt på själar i DatanGråter

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
signemo
3/16/09, 7:46 AM
#14

Vaknade tidigt av att mobilen pep för urladdat batteri. Så jag gick upp, har ätit och gjort mig klar till jobbet  sitter här och slappar nu.

Hoppas Du haft det bra ihelgen Chik. Var din son också i England nu?. HA en fin dag allesamman.

Var rädda om varandra

Cristine
3/16/09, 8:00 AM
#15

Huga Signemo..arbeta ett nödvändigt ont. Fast å andra sidan träffar man ju folk så det kan också vara roligt.

Men Chik du får ta mer tittar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
3/16/09, 8:01 AM
#16

Signemo han åker till England från Säveflygplats i dag 9,30..Men det blir väl så att den siste ungen är man lite mer med..Men nu äe han på väg…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mammi
3/16/09, 9:36 AM
#17

Du är rolig du Chik som sitter och undrar vart alla är 06.40!! Flört

Det går nog bara bra för din lelle grabb så försök att inte oroa dig! Hm, säger hönsmamman själv….Foten i munnen

[GunillaF]
3/16/09, 9:38 AM
#18

#16 Mina äldsta barn brukar säga till mig när jag daltar för mycket med den yngste. Dom säger att det är dax att klippa navelsträngen nu när han är 27 år!  (Va? Redan?)Obestämd

Mammi
3/16/09, 9:39 AM
#19

Skrattande

Cristine
3/16/09, 9:41 AM
#20

Precis samma får jag höra och yngsteFörvånad fyllde ju bara 29 nyss.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Mammi
3/16/09, 9:42 AM
#21

Min son blir bara 22 så då är det ju helt självklart att dalta på lite….Foten i munnen

[GunillaF]
3/16/09, 9:46 AM
#22

#21 Bara barnet! Skrattande

chik
3/16/09, 10:23 AM
#23

Jag vet!! Men det är ju som den tråden vi hadde om Mamma rollen..

Min älsta är 34 år så hon går in o säger till mig. Men det är som om den siste som är kvar i boet, är det svårt att inte hönsa med..

För själv så hadde jag eget boende när jag var 16 å jag har ju klarat mig så här långt….Skrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
3/16/09, 10:13 PM
#24

vad är alla nu??

Det är bara jag o lapri o det är ju inte så bara.

Har ni sändare på mig.

För om jag stänger av datan nu.

O kollar i morgon så har ni haft himla kul…

Nä jag går inte..

Lena.P är jag i verkliga livet.

signemo
3/16/09, 10:18 PM
#25

Hej du. Jag tittar lite på Spårlöst också. Mycket att hålla koll på. Vart i England skulle Din son?. Och vuxna, nej nej, Mammor har barn  med alla vår oro hela livet. Min är snart 31 men tror ni att jag är mammig.

Var rädda om varandra

Mammi
3/16/09, 10:19 PM
#26

Hehe! Har inte alla här inne denna diskreta lilla avlyssningsapparat hemma som kontrollerar varje rörelse ni gör!?Foten i munnen

chik
3/16/09, 10:29 PM
#27

Signemo han skulle ca 30mil från London har det uppskrivet, det var ett namn som ingen mäniska kan utala o det är så bra så en lärare kommer därifrån så det fins kontakter för ugarna o oss..nä stora blir dom aldri.

mammi!!jag vist att det var något fufens.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
signemo
3/16/09, 10:32 PM
#28

Haha, var det i Wales tro.

Var rädda om varandra

chik
3/16/09, 10:35 PM
#29

Nä. kerghlry skall vara ungefär i storlek med Varberg.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mammi
3/16/09, 10:43 PM
#30

Det går nog bara bra det där Chik! Glömmer aldrig när jag själv åkte på klassresa till London ….vojne, vojne….Foten i munnen Inte värt jag berättar här vad vi gjorde på kvällarna….Flört

signemo
3/16/09, 10:46 PM
#31

Det går säkert bra. Min pojk verkar vilja vara kvar i England, inte tänker han på mamma inte. Skrattande.  Fast det går rätt fort att ta sig dit. men det kan inte bli så ofta.

Var rädda om varandra

chik
3/16/09, 11:08 PM
#32

Mammi!!jag vet. Det är ju därför som man är lite nervös. äpplet liger ju inte långt från päron trädet.

Signemo! har du barn i England.Ja då har du lång väg för att kolla dom..Skoja.

Nä nu är det sängen.God natt.

Lena.P är jag i verkliga livet.

signemo
3/16/09, 11:11 PM
#33

Ja, han bor i Leeds sen några år.

Var rädda om varandra

Upp till toppen
Annons: