Annons:
Etikett2-personliga-framtidshoroskop
Läst 821 ggr
[MargaretaA]
10/28/08, 11:31 AM

Prognos till Airamya

Den 2009-01-15 kommer Jupiter att lämna ditt tredje hus som styr över den närmaste omgivningen, grannar, syskon, kortare resor och lägre utbildning.

Från detta datum är det ditt fjärde hus som får en påhälsning och Jupiter kommer att stanna där i ett år. Till 2010-01-27 för att vara exakt.

_Jupiter i ditt fjärde hus __
I det fjärde huset kommer Jupiter att göra sig så bekväm som möjligt och alla aspekter av familjeliv betonas._

En ökad förmåga att sondera den nuvarande situationen inom din familj och inleda förändringar som kommer att få långtgående konsekvenser.

Detta inkluderar investeringar i ditt hem eller förvärvande av egendom. Om du är medlem i en familj som bor tillsammans, kommer du att vara mer generös och ditt beteende mot din familj kommer att bli mer kärleksfull. Naturligtvis, kan dina föräldrar också spela en stor roll.

I vilket fall som helst kommer du att göra allt för att stabilisera din inre grund med hjälp av ett varmt hem.

Om vi sedan tittar på Saturnus så befinner han sig i ditt elfte hus sedan 2007-09-21 och han kommer att stanna där till 2009-11-21.

Saturnus transit i ditt elfte hus

Saturnus är länkad till Vattumannen, och känner sig därför som hemma i elfte huset. Vattumannen står för kollektiv insats och Saturnus i elfte huset kommer att visa dig bättre sätt att hantera gemensamma strävanden.

_Varje gång du kommer i kontakt med andra för att arbeta mot gemensamma mål, får du erfarenheter som lär dig hur man bättre kan samarbeta inom en grupp, så länge det ligger utanför dina professionella intressen.

Om du lyckas kan du vara säker på att vinna uppskattning från de inblandade, om inte, kommer de att göra dig medveten om vad du gör för fel.

Allt som allt, bör denna transit främja utvecklingen av ett gruppmedvetande som kommer till uttryck genom samordnade aktiviteter. Saturnus kommer att leda dig dit på sitt eget sätt, men det sker inte nödvändigtvis helt smärtfritt._

Annons:
Airamya
10/28/08, 12:31 PM
#1

Jo, den saturnus-transiten har jag märkt av och märker än mer hela tiden. Den är kul :) Tycker jag som är vattuman… :) Jag visste inte om den men nu när du pekar på den så är den mer än uppenbar. Fram till november 2009 alltså, bra att veta.

Jupiter-transiten låter riktigt trevlig :)

Stort tack!

/Airamya

[MargaretaA]
10/28/08, 12:46 PM
#2

Så skönt att du mår bra med Saturnus-transiten, den har annars en förmåga att ställa till det på mindre trevliga sätt (tycker många).

Jupiter är ju alltid trevlig som tur är Flört

Airamya
10/28/08, 1:26 PM
#3

Jo, saturnus kan ju konsten att ställa till det… men just denna saturnus-transiten har inte varit några problem för mig, tvärtom, den ger en rejäl skjuts när jag behöver det :)

Kanske har jag andra transiter som lättar upp den, vad vet jag? Det känns så :)

Upp till toppen
Annons: