Någon som kan utläsa synastri mellan mig o min partner?

Hej gerdahagge!
I synastri kan man se hur två personer funkar ihop utifrån vilka planetaspekter man har till varandra. Man kan inte se om det finns känslor men man kan se inom vilka områden det flyter på enkelt och var utmaningarna finns.
För att kunna tolka synastri behöver man först titta på de två separata horoskopen och förstå hur individerna fungerar var för sig. I synastri tar man den enas chart och lägger ovanpå den andras så att säga, och ser hur planeterna connectar. Jag vill tipsa om att välja “Synastry chart with outer circle” istället för dessa tre cirklar du har på bilden. Då hamnar person ett inne i ringen och person två på utsidan och det blir lättare att se kopplingarna mellan de två.
Här på forumet brukar vi inte göra tolkningar eftersom det tar mycket tid och energi, men ställ gärna frågor om det du undrar över så hjälps vi åt att svara så gott vi kan😊

#1: Jag har slutat att tolka. De flesta blir medlemmar samma dag som de ställer en fråga. Om de inte får svar i brådrasket, så återkommer de inte. Som i detta fall. Blev medlem den 9 april och har inte varit inne sedan dess.
Frågor är ok, men större tolkningar är det inte.
”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

#2: Jag har aldrig ens börjat tolka😁 Ja det är trist när folk inte återkopplar, men jag ska väl å andra sidan inte uttala mig eftersom jag själv har varit borta från sajten i nästan ett halvår hehe🙈

Det var ett sätt att locka fler personer till vår sida, men de flesta är bara intresserade av sina egna horoskop.
Det är så kul att du är här igen, RosaKatten!

#4: Tack Kyllan vad glad jag blir😻 Ja det är jättekul att vara tillbaka här! Jag är lite periodare beroende på hur orken orkar men nu hoppas jag att den ska hålla i sig.

#5: Precis som du är jag periodare. Inte bara för orkens skull, utan mitt engagemang för astrologi går upp och ner.
Kram 🥰

#6: ja så är det nog för mig också. kram fina du🥰