Annons:
Läst 205 ggr
RosaKatten
2021-04-08, 22:22

Inte medarbetare längre

Hej kära astrologivänner!

Jag har avsagt mig medarbetarrollen här på astrologisidan eftersom vacklande hälsa och annat smått och gott gör att jag inte riktigt har orken. Jag kommer att fortsätta hänga här (ni blir inte av med mig😘), men jag vill slippa samvetet som kommer när jag inte orkar vara aktiv.

Det har varit en utmanande vinter. Jag hade T-Saturnus i konjunktion med min norra nod i december, och strax därefter i opposition min sol. Jag blev totalt mosad av auktoriteter. Kämpade emot som vanligt och tappade massor av kraft. Men fick några väldigt viktiga lärdomar med mig.

Nu har jag nöjet att ha T-Pluto på samma ställe. Men faktiskt är T-Pluto i konjunktion med norra noden ganska spännande. Det händer massor i min personliga och andliga utveckling. Pusselbitarna trillar ner på löpande band och jag ser den större bilden och mer av min livsuppgift. Så det är coolt.

Däremot våndas jag över när T-Pluto lägger sig i opposition min sol. Transiten är inte exakt förrän nästa år men jag känner absolut av den redan nu… Tänker att det ändå är tur att noderna kommer först, så har jag mer kött på benen att hantera Pluto-solen sedan. Är det någon av er som har gått igenom den transiten och vill berätta hur det var?

Peace n love❤️

Annons:
Kyllan56
2021-04-09, 14:31

Förstår att du inte riktigt orkar! Skönt att du finns kvar, så att all kontakt inte bryts. Jag håller både tummarna för att du snart kommer ur din svacka, så mycket klokare, om du nu kan bli det. ;)

Tänker på Karin Boye och att "Det gör ont när knoppar brister".

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

RosaKatten
2021-04-09, 14:59

#1: Tack finaste Kyllan❤️❤️
Ja det gör sannerligen ont när knopparna brister och nu brister de rejält - men jag vet ju att något bra kommer utav det i slutänden. Jag hoppas på en riktigt vacker fägring. Jag kommer absolut att finnas kvar på forumet, aldrig att du slipper mig hihi😀

Upp till toppen
Annons: