Annons:
Läst 338 ggr
A
2021-03-10 14:56

Våra innersta drömmar

Håller på att klura över var man kan se själens längtan. MC som jag tolkar står för karriäreren, medans 6:e huset på vilket sätt man arbetar och hur man tar hand om sin hälsa. Är det Neptunus placering man kan titta på om man vill få nys om sina djupast liggande drömmar och längtan i livet?

Annons:
RosaKatten
2021-04-01 12:59
#1

Hej Astalee!
Det stämmer det du skriver om mc och sjätte huset. Personligen har jag ganska svårt att greppa Neptunus, vilket också överensstämmer med dess egenskaper. Man kan säkert hitta ledtrådar till själens längtan i Neptunus placering eftersom det är en sån intuitiv och drömsk planet, men jag skulle framför allt titta på nodernas placering. Södra noden representerar vår olösta karma, det vi har med oss från tidigare liv och behöver släppa under denna livstid. Norra noden visar vår livsuppgift, det som själen strävar efter. Så titta på var du har norra noden i ditt horoskop och om du har några kopplingar till andra planeter eller vinklar som kan ge ytterligare ledtrådar.

A
2021-04-01 19:04
#2

Tack för beskrivning! Hur ser du på Pars Fortune? Vissa tolkar den som tur andra som talanger och självförverkligande.

RosaKatten
2021-04-01 22:56
#3

Jag är inte så påläst i de arabiska punkterna men tolkar part of fortune som något som man har tur med, som går lätt, lycka, överflöd. Jag tror det ska finnas en tråd här som handlar om det, så testa gärna att söka i forumet😊

Upp till toppen
Annons: