Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 260 ggr
RosaKatten
8/14/20, 8:18 PM

Smått och gott

Jag hamnar ofta på den här sidan när jag googlar specifika astrologiska aspekter. Ibland lägger hon upp såna här små ”tidbits”, jag tycker att de är både roliga och lärorika😊 https://mychristianpsychic.com/journal/astrology/more-tidbits-for-astro-junkie/

Annons:
carina anklew
8/31/20, 5:52 PM
#1

Ooo, det där var rena grekiskan (vilket det ju faktiskt är bokstavligen) för mig som nybörjare! 🤣 Jag undrar om du har någon bra filmsnutt som visar hur planeterna roterar runt solen och hur det påverkar platsen och tidpunkten där vi föds? Jag vill se det fysiska för att börja begripa det teoretiska! Vore skoj! Ha det gott! 😊🙏❤

Wilyamna
9/1/20, 9:16 AM
#2

Nu vid andra gången jag läste den förstod jag mer 😊 Jag vet inte exakt var alla punkter finns i mitt horoskop. Det intressanta i mitt horoskop och de punkter jag fick upp var Galactic Center i konj med Merkurius så kanske inte så konstigt att jag lätt kan koppla upp mig till andra dimensioner 😁😂 Sedan hade jag en stor orb på 11 grader mellan vertex och Pluto. Carina, googla youtube, det finns mycket matnyttigt där om man är nybörjare 👍

Kyllan56
9/5/20, 12:27 AM
#3

Ja en blandad kompott av liter mer av det som vi vanligtvis inte tar upp, som asteroider. Kul att läsa RosaKatten.🙂

Jag höll på att missa ditt inlägg, för jag är inte så ofta här inne. 

Tittade i mitt horoskop, jag har Galactic Center i en exakt konjunktion med min Mars på 27,13 graderi Skytten i 5:e huset, som är i en exakt Trigon med min Pluto på 27,11 grader i Lejonet i mitt första hus. Hmmm…, det får jag fundera över.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

RosaKatten
9/8/20, 6:37 PM
#4

Ja visst är det lite roligt med såna här! Galaktiska centret är ingenting jag hör talas om särskilt ofta och har inte heller hittat så mycket info om det. Jag har min sol i exakt quincunx till GC men tycker inte att jag har krångel med uppkopplingen till andra världar, snarare tvärtom🤔

RosaKatten
9/8/20, 6:40 PM
#5

#1: Mycket av det där är grekiska för mig också😂 tyvärr har jag ingen bra filmsnutt men jag tror precis som Wilyamna att det finns om du googlar på YouTube. Och om du hittar någon så posta gärna den här!

Kyllan56
9/8/20, 7:25 PM
#6

RosaKatten här finns flera klipp om galactic center.

https://www.youtube.com/results?search_query=astrology+galactic+center

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
RosaKatten
9/8/20, 7:53 PM
#7

#6: men vad bra, tack Kyllan! Där fanns det ju en hel del 😀👌

RosaKatten
9/8/20, 8:38 PM
Upp till toppen
Annons: