Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 208 ggr
bernadette
2020-09-04, 11:51

Vad står detta tecken för?

Hej alla, Hittar en symbol i födelsehoroskopet och kan ej hitta någon förklaring till vad det står för. Är helt novis vad gäller astrologi men har nyligen börjat intressera mig mer för det. Är det någon som vet? Tacksam i såna fall 🌹 bifogar bild

Annons:
Wilyamna
2020-09-04, 14:02

Hej, Välkommen till forumet. Alltid roligt när nya personer hittar hit 🌺 På rak arm vågar jag inte säga vad tecknet står för då jag inte känner igen det men om du lägger in hela horoskopet kan vi köra uteslutningsmetoden bland de planeter som brukar vara med. Eller att du går in på astro.com och skriver in dina födelseuppgifter så kan du se vad som ligger på dess grad i oxen.

Kyllan56
2020-09-04, 15:33

Den var svår att se, finns en asteroid som heter Ceres, som liknar den.

Här kan du själv titta, eftersom du har originalet. För om man ser hela ditt horoskop, så kan man utesluta vad det inte är. Säger som Wilyamna, ge oss dina födelseuppgifter så kan vi kolla. Du kan skicka det som meddelande, om du inte är bekväm med att lämna år månad och dag, när du är född. 

https://sv.wikipedia.org/wiki/Astronomiska_symboler

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

bernadette
2020-09-04, 16:25

Tack Wilyamna och Kyllan56 för varmt välkomnande 🌸 Tack för era tips! Spännande! Jag skickar PM. Med vänlig hälsning / Bernadette

Kyllan56
2020-09-04, 16:48

Nu har jag kollat och kan stilla allas nyfikenhet. Tecknet står för Kiron.

Wilyamna
2020-09-04, 18:53

Vad roligt, jag tänkte spontant kiron men vågade inte skriva det förrän jag kollat det 😊 den ligger i oxen och är i retrograd 👍

Kyllan56
2020-09-04, 21:59

Precis Wilyamna! 😐

Annons:
RosaKatten
2020-09-08, 18:48

Hej Bernadette och välkommen hit! Aha ser Kiron ut så? Då har jag lärt mig något nytt idag oxå😊👌

Upp till toppen
Annons: