Astrologi iFokus

Astrologi

Etikett: 6-löst-prat-ot
LĂ€st 972 ggr
Farwuq
0

23:e juni

God morgon och glad söndag.

🙂

VĂ€rd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Emo
0

God morgon. Solen lyser med sin frÄnvaro nu. Hoppas det fortsÀtter att vara uppehÄllsvÀder. Jag har en tvÀttmaskin, som jobbar med vittvÀtt just nu och det vore skönt om allt kunde torka i dag ocksÄ.

VĂ€rd pĂ„  Pyssel och medarbetare pĂ„ PĂ€rlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, Àgare till Emos Shop sen 1973

Farwuq
0

Hoppas du klarar din tvÀtt.

🙂

[greenseng]
0

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

Tja
 Det var vÀl nÄgorlunda rÀtt gissat om midsommar, trots allt.

Regn, eller i alla fall inte sĂ„ mycket sol. Vilket antagligen kylde ned "folket" sĂ„ att det blev en ganska lugn midsommarafton. Jag har sett nĂ„gra tidningar som vill skriva upp tempot lite, dock tar jag det med ett ton salt. Jag menar
 en normal midsommar sĂ„ svĂ€mmar ju tidningarna över av feta vĂ„lds-rubriker. Och sĂ„ var det definitivt inte nu.

Just nu Àr det en dubbel-drake pÄ himlen. Men den Àr kopplad till mÄnen sÄ den lÀr inte bli lÄngvarig. Funderade pÄ att lÀgga upp en bild pÄ den först, men sedan bestÀmde jag mig för lite musik istÀllet.

Man kanske kan göra bÄda delarna men varför chansa?

2001 sÄ upptÀcktes nÄgra bortglömda noter av HÀndel. SÄngar-lÀrarinnan Emma Kirkby stÄr för sÄngen hÀr. Resultatet fÄr vÀl beskrivas som fantastiskt. Men sÄ var ju HÀndel ganska speciell. Om inte annat sÄ mÀrktes det pÄ hans otroligt vÀlbesökta begravning.

Men det hörs faktiskt hĂ€r ocksĂ„. 🙂

Emo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SĂ„, nu skiner solen och det mesta av tvĂ€tten hĂ€nger ute. Jag sĂ„g en röd jordgubbe i jordbubbslandet och tĂ€nkte ta ett smakprov. Sen sĂ„g jag fler och blev riktigt förvĂ„nad och glad, sĂ„ det blir jordgubbar till i kvĂ€ll. Första gĂ„ngen i Ă„r, som jag plockar.

VĂ€rd pĂ„  Pyssel och medarbetare pĂ„ PĂ€rlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, Àgare till Emos Shop sen 1973

Farwuq
0

Jordgubbar Àr gott.

🙂

Pagan
0

oj vad mÄnga du skördat Emo.

Ja HĂ€r har midsommardagarna regnat bort. Just nu och sedan runt 18 hat vi haft uppehĂ„ll. Hoppas pĂ„ mer uppehĂ„ll och förhoppningsvis sol nĂ€rmaste dagarna.Vore ju kul att fĂ„ en glimt av den mĂ€ktiga mĂ„nen🙂

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot