Astrologi iFokus

Astrologi

Etikett: 6-löst-prat-ot
LĂ€st 690 ggr
Farwuq
0

God morgon 20:e juni

God morgon och glad torsdag.

🙂

VĂ€rd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sol69]
0

God morgon Draken och alla andra.

HÀr Àr det mulet nu. men de har lovat sol och 25 grader sÄ vi fÄr vÀl se.

Hoppas gör jag i alla fall.. 😎

Farwuq
0

HÀr börjar det att spricka upp lite.

🙂

VĂ€rd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mirjah
0

GrÄtt och regnigt har det varit fram tills nu. Tycker mig se solen kÀmpa sig fram bakom molntÀcket. Rent astrologiskt ser det ut att bli en harmonisk start pÄ dagen dÄ mÄnen ansluter sig till bÄde Venus och Merkurius. MÄnen som befinner sig i skorpionens tecken fÄr oss att blicka inÄt och varje benÀgenhet att döma oss sjÀlva eller andra idag för oförrÀtter kan snabbt slÀtas ut av en förlÄtande och generös attityd. Detta Àr en bra dag att se dina rÀdslor eller dina personliga demoner i vitögat. Den Àn mer kÀrleksfulla kopplingen mellan Venus och Merkurius ikvÀll kommunicerar pÄ ett konstruktivt och kÀrleksfullt sÀtt. Solen gör sitt intrÀde i KrÀftans tecken. Kan bli en fin tripp jag och familjen ska ivÀg pÄ

Magi-cat
0

Det lÄter hÀrligt med de harmoniska tecknen!

Dock drar molnen ihop sig och det ser ut att bli Äska.

Sista dagen innan semestern! Jag gillar mitt jobb sĂ„ jag vill inte vara borta för lĂ€nge, men tvĂ„ veckor blir det.

Ha en skön sommar och kram till er alla! đŸŒș

"Freden mÄste komma först. Gör den inte det, min vÀn, kommer inget efter den."
💓 SajtvĂ€rd pĂ„ Fenomen, HjĂ€rnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Emo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Över 30 grader i skuggan. För varmt att göra mer utomhus Ă€n vad som Ă€r nödvĂ€ndigt. NĂ€stan 23 grader i vattnet, sĂ„ det blev en svalkande simtur.

Snart midsommarafton, sÄ ni hinner att göra nÄgra glasunderlÀgg till gÀsterna eller till vÀrdfolket om ni Àr bortbjudna.

VĂ€rd pĂ„  Pyssel och medarbetare pĂ„ PĂ€rlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, Àgare till Emos Shop sen 1973