Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 563 ggr
Tant Grön
4/1/20, 8:19 AM

Påverkas ni av partnerns stjärntecken?

Kan det vara så att man påverkas av vad ens partner har för stjärntecken? I alla fall tycker jag att jag märkt det. Att ens öde blir lite annorlunda beroende på vad han har.

Annons:
Lussan20
4/1/20, 8:35 AM
#1

Jag är våg, han är jungfru. Undrar hur dessa tecken går tillsammans. Jag är mycket positiv vaken, han motsatsen. Samt så envis och det sade min mamma då hon levde-envisare person har jag aldrig mött-, det är tärande då man inte ens erkänner då man har fel.  Påfrestande i isolering!😉skrivet med glimten i ögat…Mvh/WL🌺

RosaKatten
4/1/20, 12:31 PM
#2

Javisst påverkar det vad ens partner har för stjärntecken hur man passar ihop! Och inte bara stjärntecknet (som ju syftar till soltecknet) utan faktiskt hur alla ens planeter är placerade i förhållande till någon annans planeter påverkar. Det gäller för alla typer av relationer men man märker det förstås tydligast med de personer man står nära. Här är en jättebra tråd i ämnet: https://astrologi.ifokus.se/articles/57d9e2c2ce12c43d25000e13-astrologi-karleken

Tant Grön
4/1/20, 12:44 PM
#3

Nej, menade inte hur man passar ihop, utan tycker jag har märkt att livet blir annorlunda beroende på vad ens partner har för stjärntecken. T.ex. att man har mer tur eller otur med pengar om man är ihop med ett visst stjärntecken. Eller med hälsan. Vad tror ni om det?

RosaKatten
4/2/20, 12:14 PM
#4

Intressant frågeställning! Jag har inte tänkt på det men kanske att det ligger något i det. Man påverkas ju alltid av sin omgivning.

Kyllan56
4/4/20, 8:52 PM
#5

Naturligtvis påverkar det oss. Ta te.x hälsan, om din och din partners horoskop harmoniserar, så blir fiktionen och stressen mindre, vilket påverkar hälsan på ett positivt sätt.

Alla delar av bådas horoskop, påverkar båda partners. Inte bara stjärntecken, det är en sammantagen påverkan. Är man lycklig kan man uppleva att man har mer tur, om man är olycklig i sin relation, upplever man motsatsen. Tror jag att man plötslig får tur i pengar, nej. För ditt grundhoroskop talar om om du är en människa med tur, eller ej. Däremot kan din partner ha ett mycket bra aspekter för pengar och tur och det i sin tur påverkar dig. Så indirekt kan man få tur.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Upp till toppen
Annons: