Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 413 ggr
Lovepeaceheart
3/23/20, 3:42 AM

Tacksam för era tolkningar ❤️

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla vackra själar! Jag tar så gärna emot eran tolkning utifrån detta horoskop. Jag har ganska så stor koll och förstår det mesta men upptäckte denna sida igår och ni alla verkar vara så fantastiskt duktiga och ser med nya ögon . Tack på förhand 🙏❤️🦋

Annons:
RosaKatten
3/28/20, 9:20 PM
#1

Hej Lovepeaceheart, vad roligt att du har hittat hit🤗 Varmt välkommen! Förlåt för sent svar, det är så mycket som händer ute i världen nu att astrologin har hamnat lite åt sidan för mig. Här i forumet gör vi oftast inte rena tolkningar då det tar mycket tid och energi, men om någon är sugen på att göra en tolkning så är det förstås bara att köra! Annars diskuterar vi aspekter och transiter och allt möjligt annat som hör till astrologi. Du är jättevälkommen med alla möjliga frågor och funderingar eller andra inlägg! Kul också att du har en del astrologikunskaper, kanske kan du mer än mig? Vi Medarbetare brukar kika in här på sidan med jämna och ojämna mellanrum men ibland kommer livet emellan så det kanske dröjer några dagar innan du får svar, så du vet😊

Upp till toppen
Annons: