Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 707 ggr
Kyllan56
2019-11-07 17:51

Väljer man själv sitt öde, eller?

I förmiddags såg jag klar filmen "Hemligheter", som handlar om The law of attraction.

Tidigare har jag varit rätt negativ till den, för jag har sett det som negativ.

Nu slog den an en sträng. Dels vet jag hur viktiga ens tankar är för varje människas välbefinnande. Om ja skulle ta och vända på et och följa råden i filmen?

En lista för allt som jag har att vara tacksam för gjorde jag och häftade upp på min sänggavel. Började med att säga till mig själv att jag duger o.s.v.

Det senaste året har jag varit superstressad och sedan sommarens vedermödor, har min kropp inte kunnat vara stilla. Jag åkte åtta år tillbaka i tiden. 

Idag har jag bestämt att skrolla allt negativt på Facebook, inte skicka ut arga gubbar, utan bara fokusera på det positiva. 

Nu kommer jag till ett högst intressant sammanträffande. Jag visste sedan igår att jag idag skulle ha en aspekt som gav spänningar. I vanlig ordning la jag inte så mycket uppmärksamhet på det. Det var som det brukar, tänkte jag. 

Så med min nya iver att föra in det positiva i livet, så valde jag lyssna på Tjajkovskij, Bach och Rachmaninoff. Jag var i ett tillstånd av absolut lugn. Då tänkte jag på den aspekten - som jag redan glömt - som skulle gälla idag. Jag gick in på astro.com. Det var Solen kvadratur Månen och den skulle vara exakt 16.02. Tittar på klockan och den visar exakt 16.02.

En fingervisning från Universum, att Jag själv väljer? För i den stunden kunde jag inte varit lugnare och inte en enda spänning fanns i min kropp.

I ärlighetens namn har jag flera goda aspekter mellan Jupiter i konjunktion min Mars Skytten och min Jupiter/Pluto i Lejonet.

Jupiter/Mars-konjunktionen är i mitt 9:e hus. Både i det tecken och hus som Skytten härskar över. 9:e huset som handlar om religion, filosofi och att gå på djupet i dessa frågor. 

Man kan säga att Universum bjöd upp mig till dans och jag tackade JA!

Nu är jag på G!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Wilyamna
2019-11-07 17:58
#1

Vad underbart att höra Kyllan 🌟🌟 Sedan är attraktionslagen en av flera av universumslagar. Jag berättar gärna om de övriga också 👍 jag har studerat dem lite grann. Kanske dock inte skriva under på att jag lever som jag lär men det finns hela tiden med mig i bakhuvudet 💕

Jane-Lyzell
2019-11-07 17:58
#2

Härligt Kyllan dansa på 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kyllan56
2019-11-07 18:11
#3

#1 Tack Wilyamna! Jag lyssnar gärna!❤️  

Det jag är mest är bekant med är tankarnas psykologi. När man tänker en medveten tanke, så är de automatiserade tankarna 10 ggr fler.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Kyllan56
2019-11-07 18:12
#4

#2 Tack Jane❤️, här ska det dansas så det står härliga till! Jag älskar bokstavligen att dansa!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jane-Lyzell
2019-11-07 22:47
#5

😃🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kyllan56
2019-11-07 23:01
#6

Jag kom på att Mars befinner sig i mitt 5:e hus. Ibland undrar jag var jag får saker i från Dock stämmer det att Jupiter befinner sig i konjunktion min Mars i Skytten.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
RosaKatten
2019-11-08 10:37
#7

Det låter fantastiskt Kyllan!😍 Attraktionslagen är fantastisk, jag jobbar med den och det funkar absolut. Tricket är att fokusera på det man vill ha och KÄNNA att det redan är här. Vi har speciella hjärtceller som samarbetar med hjärncellerna så när man kopplar sin önskan till en stark känsla, tex tacksamhet, kommer universum att matcha den energifrekvensen och ge dig det du önskar. Men om du inte tror att det ska komma till dig skickar du istället ut en bristfrekvens och då är det bristen du får. Så man kan säga att du alltid får det du fokuserar på. Du kan googla på Gregg Braden, han förklarar det här väldigt bra ur ett kvantfysiskt perspektiv. Det är otroligt intressant hur vi så enkelt kan påverka hela vår verklighet.

Kyllan56
2019-11-08 12:58
#8

Tack RosaKatten!🌺❤️

Jag ska definitivt lyssna på honom!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Farwuq
2019-11-12 07:07
#9

👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

jimkost
2020-01-07 11:22
#10

Det tror jag. På http://www.synskonline.se läste jag att det finns många olika sorts av tolkare men de bara reflektera över en. Man blir påverkad av stjärnorna bara lite. De storsta besluten tar man själv. Eller kan man säga precis som i gamla Grekland "gudarna kan hjälpa till, men det är du som måste börja"!

Och vad bra med klassisk musik, jag älskar Bach!

Upp till toppen
Annons: