Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 419 ggr
Wilyamna
8/24/19, 5:59 PM

Helt upp och ned

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jahopp, nu är det bara att ge upp för universums energier 🙈 Har känt mig konstig i två dagar, har fått en massa känslor som jag trodde jag hade släppt men de har fullständigt tagit över mig och min kropp 😳 Svag i knäna och ur som bara den för att inte prata om att jag känner tårarna precis innanför ögonen. Jag befinner mig egentligen på ett bra stabilt ställe just nu men så plötsligt blivit så känslosam. Jag var bara tvungen att slå upp hur transiterna ligger och då faller bitarna på plats 💥💡 Draken och kiron aktiverad med Venus/mars mötet sedan månen på acs och Jupiter på DC. Inte konstiga att allt bara blivit helt upp och ner. Men vi har det ändå ganska mysigt här hemma om kag bortser från mitt egna åskoväder 😂 Vad ser ni i transiterna?

Annons:
RosaKatten
8/26/19, 6:10 PM
#1

Wilyamna, du har ju också transit-Uranus som bildar trigon till din måne och även om transiten egentligen är förbi så är den återaktiverad i och med det kraftfulla Mars-Venus mötet så den påverkar helt säkert. Hoppas att det ger sig snart, men på ett sätt kan det ju också vara förlösande att rensa ut gamla känslor. Det är ju svartmåne nu i dagarna också så det passar ju perfekt om du vill göra någon form av släppa-taget ceremoni. Jag brukar själv bli ganska låg och känslig under svartmånen, så det kan också påverka. Stor kram till dig💕

RosaKatten
8/26/19, 9:51 PM
#2

Jo just det, dessutom kommer nymånen den 30/8 hamna på 6 ° i jungfrun, nästan exakt på din måne, och bildar då tillsammans med T-mars (7 ° jungfrun) en stortrigon med T-Uranus och din sol/Venus! Och T-Merkurius befinner sig då samtidigt på 1 ° i jungfrun, i konjunktion med din Saturnus och måne. Och T-Venus är ju fortfarande också i närheten. Wow! Det här kan medföra riktigt positiv energi för dig, och saker kan ordna upp sig på oväntade sätt. Kanske är det dags att ta ett beslut, släppa det gamla och få en härlig nystart. 🌙✨

Wilyamna
8/27/19, 6:37 PM
#3

Stort tack RosaKatten 💖💖 Ja, de gamla känslorna kom som en överraskning för mig så Uranus hade säkert ett finger med i spelet 👍 Som en kalldusch blev det för mig. Med dessa transiterna så är det väl dags att släppa alla jobbiga sår kring mamma temat. Tack för att du lade till transiterna för nymånen, nu får jag ordna med en nymåne meditationen denna veckan 🤗 Stor kram

RosaKatten
8/28/19, 11:41 AM
#4

Wilyamna ❤️

Upp till toppen
Annons: