Annons:
Etikett3-övrig-astrologi
Läst 614 ggr
RosaKatten
6/21/19, 8:16 AM

Problem med Astro.com

Är det någon mer än jag som har problem med Astro.com? Det går inte att gå in på sidan, jag kommer bara till en fejksida där man kan vinna något. Vad ska man göra nu?? Jag har ju allas födelsedata där!😱

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
RosaKatten
6/21/19, 8:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Så här ser det ut

Tant Grön
6/21/19, 9:10 AM
#3

Inga problem för mig att komma in där. Du kan väl fråga på Datorn iFokus. Dom är duktiga på sådant här.

Kyllan56
6/21/19, 4:14 PM
#4

Oj, så tråkigt RosaKatten, jag har inte heller problem att komma in.

Gå in på dina program på din dator och kolla om något nytt program lagts till, utan din vetskap. Jag hade det i förra veckan och fick ta bort det och då fungerade allt igen.

Hoppas det löser sig snabbt för dig!❤️

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

RosaKatten
6/21/19, 8:53 PM
#5

Tant Grön och Kyllan, tack för era tips! Bra, då vet jag att det bara är hos mig det krånglar. Jag lyckades komma in en snabbis så att jag kunde screenshotta alla uppgifter jag hade lagt in så nu har jag det sparat på ett säkrare ställe iaf, puhhh. Men den här sidan dyker upp hela tiden så det går inte att använda Astro.com alls. Ska felanmäla till dom…… hur man nu beskriver det här på engelska 😆

RosaKatten
6/21/19, 11:14 PM
#6

Nu kommer jag in igen! Jag felanmälde till Astro.com och fick hjälp direkt. Otroligt bra bemötande, jag är imponerad. Nu kan jag sova gott😃

Annons:
Kyllan56
6/22/19, 12:18 AM
#7

Så fint!🙂Det kallar jag service!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Farwuq
6/23/19, 5:02 AM
#8

Här funkar det. 👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

RosaKatten
6/23/19, 10:33 AM
#9

Vad bra Draken! Det var nåt slags spam som hade slunkit igenom kontrollen. De har fått in felanmälningar från flera skandinaviska länder så det är tydligen något som härjar här just nu.

Upp till toppen
Annons: