Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 797 ggr
Kyllan56
5/28/19, 10:56 PM

Tack för mig!

Nu är det dags för mig att lämna som Medarbetare på Astrologi iFokus.

Det har varit trevligt att lära känna er alla❤️, men jag känner inte att jag orkar driva sidan själv. Vi är många som är sjuka och inte orkar ta tag i sidan.

Ett tappert försök gjorde jag, men det gav inte något större gensvar i form av intresse för astrologi.

Så för att inte ha dåligt samvete så lämnar jag medarbetarposten och håller tummarna att någon med stort intresse och ork för astrologi, ska anmäla sig.

Helt kommer jag inte hålla mig borta utan tittar in då och då.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Tarotstollan
5/28/19, 11:09 PM
#1

Tråkigt, men tack för det arbete du hjälpte mig med!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Kyllan56
5/29/19, 12:38 AM
#2

Tack själv Stollan!❤️🤗

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

FataMorgana
5/29/19, 10:56 AM
#3

Tycker också det är tråkigt att du lämnar som Medarbetare, för även om jag inte fått fingrarna på tangenterna har jag läst dina inlägg med intresse och lärt mig mycket av dig. Tackar också för din hjälp ❤️

Kyllan56
5/29/19, 12:31 PM
#4

Tack FataMorgana!❤️

Kul att höra!🙂 Då har det jag skrivit nått ut till någon.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Wilyamna
5/29/19, 9:07 PM
#5

Det är med sorg jag läser ditt inlägg men jag förstår dig 😢 Vill också så gärna ha mer ork för att driva sidan och har ofta så dåligt samvete för att all ork inte finns. Hoppas du kikar in då och då, kanske vi kan sammanstråla någon gång i framtiden när vi alla är friska och har energi igen ❤️ Du har betytt så mycket för sidan 💪🏻

Kyllan56
5/29/19, 11:09 PM
#6

Tack Wilamna!❤️  Visst kommer vi stråla samman!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
RosaKatten
5/30/19, 9:50 PM
#7

Vad tråkigt att du lämnar Kyllan!!😓 Jag kommer verkligen att sakna dig och dina briljanta inlägg. Du har lärt mig så otroligt mycket! Jag hoppas att du tittar in här ibland ändå. Många varma kramar till dig❤️❤️❤️

Kyllan56
5/30/19, 9:56 PM
#8

❤️RosaKatten, jag kommer vara här, men vill inte känna att jag får dålig samvete. Det gläder mig mycket att jag du haft glädje av mig, tack!🌺❤️

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

RosaKatten
5/30/19, 10:20 PM
#9

#8 ohhhh det har jag verkligen haft! Och har😍 Vad bra att du inte försvinner helt, forumet skulle inte vara sig likt utan dig.

Wilyamna
5/31/19, 5:07 PM
#10

Jag kan bara hålla med RosaKatten att jag hade ALDRIG lärt mig så mycket som jag gjort av dig 💕💕 Tur du inte lämnar helt utan tittar till oss då och då, sedan håller jag tummarna för att fler eldsjälar hittar hit så många flera kan lära sig som RosaKatten och jag gjort ❤️

Kyllan56
5/31/19, 5:50 PM
#11

RosaKatten och Wilamna, det gläder mig mer än vad ni förstår, hur glad Jag blir att jag bidragit med något. Tack!❤️

Nu är min önskan att fler ska komma hit. De säger att intresset för astrologi öka igen. 😃

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Upp till toppen
Annons: