Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 934 ggr
Sinner207
9/30/18, 10:09 PM

Jättenybörjare..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag är nybörjare på detta med ”riktig” astrologi, har dock alltid varit intresserad.. gjorde mitt födelsehoroskop, och jag tycker det ser ganska…konstigt ut? Gjorde på några andra och dom ser ganska annorlunda ut.. spontana tankar?

Annons:
RosaKatten
10/1/18, 12:19 PM
#1

Hej Sinner207 och välkommen hit! Allas horoskop ser olika ut. Menar du att det ser konstigt ut för att det inte är så mycket linjer i ditt horoskop? Det blir så i och med att nästan alla dina planeter ligger samlade ganska nära varandra i den nedre delen av kartan.

Sinner207
10/1/18, 1:45 PM
#2

Ja men precis.. känns lite… fattigt? 😅

Sinner207
10/1/18, 9:23 PM
#3

Jag känner mig bara mer förvirrad ju mer jag försöker förstå. Hittills har jag fått fram att relationen med modern är komplicerad, men samtidigt har jag en sextil mellan måne och sol som då skulle vara en god relation till föräldrarna🤨 jag har kvadraturer där man inte vill ha dom, mars och den där Pluto är inblandad lite överallt.. (vilket känns igen, skönt att kunna vara ilsk på en planet när allt bara skiter sig🙄) men det blir så splittrat att sitta och blippa hit och dit på olika sidor, jag minns ju inte vad jag har läst när jag kollar på min karta😬😅

RosaKatten
10/2/18, 10:56 AM
#4