Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 1004 ggr
Kyllan56
2018-06-30 17:12

Glad som en speleman!

Idag 13.45 blev jag mormor för andra gången till en liten Kräfta. Med Vågasc. och Månen i Vattumannen. Vad månne det bli av denne lille pojke.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Wilyamna
2018-06-30 21:13
#1

Grattis Kyllan, tänk vad tiden har gått fort 💖💖 Kan det bli en intelligent känslig kille med konsten att uttrycka sina känslor för många, en ledare ❣️

Kyllan56
2018-06-30 21:58
#2

Tack Wilyamna! ❤️❤️Kanske! 

Han blir Venusstyrd! Hans Venus ligger 19 grader i Lejonet precis på hennes Jupiter som ligger 20 grader Lejonet. Men med både ett ledande Soltecken och Asc, kan han bli det. Känslig är ju kräftan. 

Hans storasyster har redan sjungit Trollmor sången för honom och la täcket över honom. De har sina Solar i nästan en exakt trigon, saknas inte ens en grad. Sedan är hennes Fiskmåne också i trigon med hans sol. Hon asc i Lejonet och han i Vågen, med månen i Vattumannen. Hans 

Katharina Campagnola frågade mig när hon gjorde mitt älsta barnbarns horoskop om hon skulle få ett syskon. För hon sa de kommer få en väldigt bra relation.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

RosaKatten
2018-07-01 10:30
#3

Åhh vad roligt! Grattis Kyllan!❤️❤️❤️ Deras sol-måne-trigon bådar ju för en riktigt nära och varm relation!

Kyllan56
2018-07-01 12:53
#4

Tack RosaKatten! ❤️ Jag blev så varm och rörd när jag fick ett filmklipp på hur storasyster sjunger vaggsånger, lägger kinden intill hans kind och ömt drar upp filten över honom. Ja de kommer få ett gott förhållande. Sedan är bägge barnens solar i trigon med min sol.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Emo
2018-07-03 04:46
#5

Grattis. Hoppas du får mycket glädje av dina barnbarn.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Kyllan56
2018-07-03 12:05
#6

Tack Emo!❤️

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Farwuq
2018-07-05 11:36
#7

Grattis. 🌺

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Kyllan56
2018-07-05 20:29
#8

Tack Draken!❤️

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Vixxen
2018-07-08 00:59
#9

Vad roligt! Grattis Kyllan! Har du hälsat på underverket än? 💜

Kyllan56
2018-07-08 18:01
#10

Tack VoxBauers!❤️

Ja!😃Förra söndagen och idag. Han är så nöjd och jag har fortfarande inte hört honom skrika. Jättefin bebis med en oerhört kärleksfull storasyster som ännu inte visat mnsta tendens till svartsjuka.🙂

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Vixxen
2018-07-08 18:04
#11

Roligt! 👨‍👩‍👧‍👦💏🤱🏻

greenseng
2018-07-13 16:47
#12

  Tja… Kräftor är ju bäst! Men… det vet du väl redan. 😃 😃 😃

Och så en Våg-Ascendent. Brukar ge upphov till ovanligt trevliga individer. Kanske på grund av Vågens inneboende naturliga längtan efter balans och harmoni.

Månen i Vattumannen var svårare… hmm… Var katten är min Astrologibok någonstans. Där! Ahh… Fungerar tydligen bäst i grupp. Med Kräftans strävan efter trygghet och säkerhet så kommer detta att bli jättebra. 👍

   Meditationen tar dig varsamt fram... fram mot ett uppvaknande.

Kyllan56
2018-07-13 18:05
#13

Oj så roligt att se dig här greenseng!🙂❤️Välkommen tillbaka! Vi kan behöva dina kloka reflektioner!

Ja Kräfta som min mamma och min dotters farfar. Man ser viss sker gå igen. Jo han verkar var harmonisk. Jag har fortfarande inte hört honom skrika. Han äter redan som en hel "karl" och med bröst och mat är han nöjd. Jag har inte heller ännu sett kläder på grabben😃😉Men det är ju så varmt.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Farwuq
2018-07-13 19:07
#14

#12

🤗🌺❤️
Greenseng tack för att du kom och hälsar på oss.
Du har varit förfärligt saknad.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: