Annons:
Etikett5-litteraturtips
Läst 911 ggr
RosaKatten
6/1/18, 3:23 PM

Astrology for the soul

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå i sommarvärmen! Nu har jag klickat hem den här! Den ger en djupgående beskrivning av norra noden i de olika stjärntecknen; tidigare liv, livsväg och behov, vad man har för inre konflikter och hur man fungerar i relationer, vad man behöver utveckla och vad man har för akilleshäl. Allt förstås med utgångspunkt ur norra nodens synvinkel. Superspännande! :)

Annons:
RosaKatten
6/1/18, 3:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

Kyllan56
6/1/18, 9:54 PM
#2

Intressant, jag har också böcker om N.Noden.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Farwuq
6/2/18, 1:10 PM
#3

Intressant så det föreslår.
👍
Finns det något i all korthet att säga om:
Norra noden, 24 grader Skorpion i 10 huset?

https://astrologi.ifokus.se/discussions/4f797f31d4ebea088d001019-mitt-natalhoroskop

/En nyfiken gammal drake

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

RosaKatten
6/2/18, 9:45 PM
#4

Hej Draken, ja visst är det intressant! Det är ca 50 sidor om norra noden i respektive stjärntecken och på engelska, så det är inget man gör någon snabbsammanfattning av. Får se om jag ens kommer att läsa hela boken, den känns mer som något man plockar godbitar ur :)

Farwuq
6/4/18, 7:27 AM
#5

😮

Du milde, jag trodde det bara var ett häfte på totalt 50 sidor, med långt förord och en massa bilder.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Wilyamna
6/4/18, 9:34 AM
#6

Ohhhh, vad spännande RosaKatten den hade jag också kunnat tänka mig att köpa 👍 Lägg gärna ut vad du tycker om den sen 😊

Annons:
RosaKatten
6/4/18, 12:25 PM
#7

#5 haha😂

RosaKatten
6/4/18, 12:27 PM
#8

#6 det ska jag göra! Ska börja med att traggla mig igenom norra noden i stenbocken iaf.

Upp till toppen
Annons: