Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 792 ggr
Kyllan56
4/29/18, 1:16 PM

Mars/Pluto – Stå stadigt i stormen

"Mars/Pluto – Stå stadigt i stormen"

Katarina Campagnolas analys av viktiga transiter, som sker just nu!

https://bloggar.tidningennara.se/katarina-campagnola/mars-pluto-sta-stadigt-i-stormen/

===

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
RosaKatten
4/29/18, 8:09 PM
#1

Mycket intressant, tack! Jag känner av det här jättetydligt. Nu när Pluto vände retrograd aktiverades min yod-samling igen. Hade inte koll på att mars också befinner sig där nu, men det förklarar ju varför det är så intensivt. Kommunikationen är verkligen på tapeten och jag behöver mer än någonsin se mitt värde och stå upp för mig själv.

Kyllan56
4/30/18, 12:39 PM
#2

Kul att det klargjorde skeenden för dig RosaKatten!🙂

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Wilyamna
5/1/18, 12:03 AM
#3

Vilken intressant länk Kyllan! Det känns som att budskapet är säg ifrån om du behöver, men var konstruktiv 😊 då parten som tar emot det lätt kan gå i taket annars vänta… här har jag inga aspekter men i 9e huset blir det ändå många funderingar 👍 Vad bra RosaKatten att du ser aspekternas tydliga koppling till livet, kämpa på så kommer du ut på andra sidan 💪🏻

Kyllan56
5/1/18, 12:10 PM
#4

Tack Wilyamna!😃Min mentor Katarina Campagnola är en duktig astrolog, som har en fil.kand. från Kepplers universitet i astrologi, i Seattle.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

RosaKatten
5/1/18, 3:07 PM
#5

Tack Wilyamna❤️ Jo det ska bli skönt att komma ut på andra sidan. Nu har jag stått upp för mig själv och sagt ifrån. Som tur var krånglade min mejl så jag kunde inte skicka det med en gång utan det blev lite extra tid att formulera mig på ett bra sätt. Nu blir det till att hålla sig undan ett tag….. hehe

Upp till toppen
Annons: