Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 1212 ggr
Wilyamna
2018-04-28 20:24

Fullmåne i skorpionen = en transformerande fullmåne

På måndag kl 02:29 blir månen full i skorpionen på 9'39 grader. Här kommer ett utklipp från damernas blogg: "Skorpionen är ett transformativt tecken med flera dimensioner inom sig och under sin levnad kan de utvecklas och höja sitt medvetande från Skorpion, till Örnen och slutligen uppnå fågel Fenix nivå." Var infaller fullmånen i ditt horoskop? Vad kommer du transformera i Valborg? Se hela artikeln här: http://blogg.damernasvarld.se/astrobloggen/2018/04/28/fullmanen-i-skorpionen-2/

Annons:
Kyllan56
2018-04-29 13:09
#1

I mitt horoskop fullmånen i 4:e huset i en avtagande konjunktion med min Neptunus. Kanske en känslomässig kontakt med en avliden släkting i min ursprungsfamilj i drömmarnas värld.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

RosaKatten
2018-04-29 20:18
#2

Sista tiden har både nymånar och fullmånar hamnat på känsliga ställen i mitt horoskop, men den här fullmånen kommer inte att aspektera särskilt mycket för mig. Rätt skönt faktiskt. Fullmånen faller i mitt andra hus så det blir väl att jobba vidare med egenvärdet skulle jag tro.

RosaKatten
2018-05-01 15:00
#3

Jag får nästan ta tillbaka det där jag skrev om att skorpionmånen inte skulle påverka mig så mycket. Tji fick jag, för det här var en av de starkaste fullmånar jag har varit med om tror jag! Kanske blir det så när man har sin egen måne i samma tecken, även om det var 11 ° ifrån. Sååå mycket har kommit upp till ytan, både känslomässiga och fysiska saker. Det är rena rama utrensningen här. Jag känner mig helt manglad.🤪

Kyllan56
2018-05-01 18:23
#4

Hoppas det kommer mycket gott hur fullmånen i Skorpionen för din del, RosaKatten. Verkar som du gått igenom en katharsis.❤️Det kostar på, men belöningen kan bli gigantisk!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

RosaKatten
2018-05-02 09:55
#5

Tack så mycket Kyllan, det ger mig hopp❤️ Katharsis är nog faktiskt rätt ord. Jag börjar förstå innebörden av skorpion-pluto-energin, detta med transformation, att rasera det som inte fungerar för att sedan bygga upp något bättre. Det är en riktig reningsprocess. Jag fortsätter att förvånas över att de personliga och världsliga skeendena påverkas så starkt av planeternas transiter.

Kyllan56
2018-05-02 12:59
#6

#5 Tack RosaKatten!❤️Du har alldeles rätt i att kraften hos Skorpionen-Pluto är enorm. Transformation genom att gå på djupet av ens inre är på tapeten. Det kan vara smärtsamt men ack så belönande! Hoppas du får lite lugn och ro när du går ur denna period!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
RosaKatten
2018-05-02 17:08
#7

#6 Tack Kyllan❤️

Upp till toppen
Annons: