Annons:
Etikettnamnlös
Läst 1796 ggr
[Ella001]
1/24/18, 6:07 PM

Hjälp mig att tolka snälla!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej:) Är det någon som kan hjälpa mig att tolka om detta är positivt eller negativt med dessa transiter?

Tacksam för all hjälp!!

Annons:
Kyllan56
1/24/18, 6:52 PM
#1

Det låter sig inte göras i en handvändning! Dessutom är dt alltid bra att få ditt grundhoroskp lagt, för utifrån det vet man mer hur du reagerar på dina transiter.

Kan du något själv om astrologi?

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

[Ella001]
1/24/18, 7:01 PM
#2

Hej:) Tack för ditt svar! Nej kan tyvärr  inte så mycket.  Detta är mitt grundhoroskop med tranister för den 31 jan fullmånen som är i orange runt om :)

Kyllan56
1/24/18, 7:02 PM
#3

Sedan är det en solretur du lagt upp. Så förutom att tolka det kan du bara se de långsamtgående planeternas transiter. De andra rör sig för fort för att göra någon långvarigt intryck.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

[Ella001]
1/24/18, 7:03 PM
#4

Jag är intresserad av att få en tolkning på dessa Södra & Norra noden som är 1 och 7 huset för denna kommande fullmåne.

[Ella001]
1/24/18, 7:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nu förstår jag tack:) Här kommer grundhoroskopet/födelse

[Ella001]
1/24/18, 7:07 PM
#6

Vad är det man kan se här gällande fullmånen den 31 jan?

Annons:
Kyllan56
1/24/18, 8:28 PM
#7

Vid fullmåne  är Solen och Månen i opposition till varandra.  Samtidigt månförmörkelse i ditt 7:hus. Indikerar starka spänningar i nära relationer, vilket påverkar dig i grunden. En relation kan nu ha starka spänningar eller rent av ta slut. Spänningarna börjad nog förra året och når sin kulmen den 31 januari. Du har även din Måne i opposition din Måne, vilket gör att den trygghet du normalt har är nu i gungning. Du kommer att kastas mellan olika känslolägen.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

[Ella001]
1/25/18, 12:06 AM
#8

Tack snälla!! Är nervös över denna fullmåne.

Kyllan56
1/25/18, 6:28 PM
#9

#8 Försök att inte stirra upp dig, det som händer händer. Vi går igenom många händelser i livet som kan vara tunga, men vi överlever. Jag är ett levande exempel. Det är kriserna som för ens personliga utveckling framåt, om man löser dem på ett konstruktivt sätt. 

Jag håller tummarna för dig!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

[Ella001]
1/25/18, 9:39 PM
#10

åå tack snälla du för dom orden!! Har gått igenom en otrolig jobbig period i mitt liv sedan 1 år och det håller fortfarande på :( Men det är bara att kämpa och se det som en utveckling!

Tack ännu en gång! Önskar dig en fin kväll

Kyllan56
1/25/18, 9:51 PM
#11

Tack själv Ella001! Önskar också dig en fin kväll!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Upp till toppen
Annons: