Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 1723 ggr
Wilyamna
2017-12-15 23:12

Fröken P:s horoskop

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, Detta är en väns horoskop som jag har tragglat med att tolka så nu använder jag det till vår nybörjar övning 😊

Annons:
Khjilö
2017-12-18 18:13
#1

Ser att din vän har Stellium i 6e huset , precis som jag. själv är jag så plikttrogen o gillar verkligen att jobba så jag ibland blir fullständigt uppslukad av arbetet. Är det samma här? Läste även att detta kan indikera att man verkligen gillar husdjur , har haft djur i hela mitt liv.

Kyllan56
2017-12-19 16:10
#2

Tvillingascendent, med Merkurius i Jungfrun i 5 i konjunktion Solen Mars. Det ger en kreativ ibland genialisk person med mycket energi, som läggs på kommunikation i alla dess former. Effektivitet är ett måste! Hon är förmodligen medveten om sina egna svagheter, och kan irritera sig på andra om hon ser sina egna svagheter i dem (projektioner.) 

Hon är praktisk och kan trots sin Tvillingasc. verka mer i bakgrunden än i första ledet. Hon gillar att arbeta både intellektuellt och med händerna. Med denna T-kvadratur till sin Styrare i konjunktion Solen och Mars finns risk för överdrifter och energimissbruk. Besvikelser i relation till barn. Trassliga kärlekshistorier, vilket kan bero på hennes förhållande till sin far.  Trassligt förhållande till sin far eller en frånvarande far. Saturnus kvadratur Solen/Mars/Merkurius.  Kan ha haft en både verbalt och fysiskt "våldsam" far.  Hon kan ha svårt att ge uttryck för vad hon känner och  den person hon är. Saturnus i första huset lägger alltid en viss sordin på personligheten. 

Kan finnas en konflikt hos henne att vilja starta något nytt och kraven hon har att göra saker grundliga. Hälsomässigt kan man ha känsliga leder, eftersom man håller inne med känsloreaktioner. 

Hon har alla planeter utom Jupiter i Norr, vilket gör henne ,er privat än offentlig.

Din vän har inget Vatten i sitt horoskop, vilket kan göra att hon förnekar betydelsen av både sina egna och andras känslor. Känslomässiga engagemang kan upplevas som offer. Hon kan hysa en instinktiv rädsla för för starka känsloyttringar.

Hon har en bättre relation till sin mamma, som kanske är den som tagit ansvar för henne. Känslomässigt är hon mer impulsiv Kan ha haft en okonventionell mamma. Finns en stor intuition och kan t.o.m finnas klarseende. Detta är något hon ska träna på som både kan vara till gagn för henne själv och andra. <Även att komma underfund med sina egna känslor. 

En början till något, så nu slutar jag.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Upp till toppen
Annons: