Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 718 ggr
Kyllan56
2017-10-01 18:55

Blogginlägg av Katarina Campagnola

Duktig, som får är min mentor Katarina Campagnola! Läs gärna hela blogginlägget!

"Med Jupiter i Skorpionen kan vi komma i kontakt med vårt inre på ett nytt och upplysande sätt. Vi kan bli medvetna om djuplodande psykologiska krafter och få insikt om vår sårbarhet och underliggande trauma som kan prägla hur vi förhåller oss gentemot oss själva och omvärlden. Med andra ord är det en perfekt tid för att lära känna oss själva på insidan och skapa positiv förändring som hjälper oss till välbefinnande och samklang med våra innersta känslor och behov."

http://bloggar.tidningennara.se/katarina-campagnola/upptack-ditt-inre-landskap/

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
RosaKatten
2017-10-01 20:00
#1

Men åh vad bra! Jätteintressant blogginlägg. För mig känns det som en självklar fortsättning på den transformationsprocess jag har påbörjat med min måne i skorpionen. Det känns ju lite skönt på något sätt att ha Jupiter i närheten nästa år samtidigt som min måne kommer att bli hårt ansatt av Plutotransiten. Himla mycket grävande på djupet blir det!😊

Wilyamna
2017-10-01 20:51
#2

Ja, så bra blogg! Jag gillar hennes blogg på nära men jag läser de inte regelbundet. Ska bli spännande att se vad för aspekter Jupiter kommer skapa samt hur kommer man utvecklas av med planeten i skorpionen. Jag har skorpionen inklämd i 6e huset men under året kommer en konj med Uranus och det är spännande!

Kyllan56
2017-10-01 22:35
#3

För mig blir det mitt 4:e hus där det ska granskas. Blir dessutom först en Trigon min Sol, för att sedan bli kvadraturer till min Asc och Måne.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Upp till toppen
Annons: