Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 4644 ggr
emilou77
9/9/17, 9:10 PM

Ovanlig natal chart

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min äldste son har ett, vad jag tror, ovanligt födelsehoroskop. Både sol, måne och merkurius står i Vågen och både ascendenten, mars och venus står i Skorpionen. 

I alla andra charts jag sett är det ett virrvarr av streck, men hans karta är en perfekt triangel.

Någon som vågar sig på en tolkning av det?

Tack!

Annons:
Kyllan56
9/10/17, 4:04 PM
#1

Nog är det ovanligt! Har aldrig stött på ett horoskop med 10 konjunktioner, som är den starkaste aspekten som finns.

Kan du gå in på stro.com och sedan lägga in det horoskopet här. Jag har lite  svårt att att få en överblick på den kartan du lagt in, där husgränserna inte blir så tydliga.

Det jag med en gång kan säga är att din person full av energi, som gärna startar upp saker.  Han är Skorpion  i Asc., som traditionellt styrdes av Mars. Jag använder mig gärna av den traditionella planeten  som styr ett tacken. Din son har sin Mars direkt på ascendenten, det skiljer inte en grad, vilket är spännande.

Lägg upp horoskopsbilden från Astro.com. För det finns flera duktiga på astrologi, på denna sida.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

emilou77
9/10/17, 4:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tack! Här kommer bilden från astro.com

(och nog är han full av energi! :) )

Kyllan56
9/10/17, 4:51 PM
#3

Tack, jag återkommer! Om jag tittar på det så vill jag a feedback på det jag skriver.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

emilou77
9/10/17, 5:00 PM
#4

Absolut!

Upp till toppen
Annons: