Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 959 ggr
Farwuq
4/13/17, 10:57 AM

Glad Påsk

Glad Påsk till er alla.
🌺👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Toyan
4/13/17, 11:14 AM
#1

Tack!  Detsamma till dig☀️🌺

Kyllan56
4/13/17, 12:18 PM
#2

Tack Draken! Jag önskar dig och alla på vårt forum en Glad Påsk!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Wilyamna
4/13/17, 8:03 PM
#3

Jag instämmer också!! Nu glömmer vid Saturnus transiten och myser av påsken!!

greenseng
4/13/17, 11:50 PM
#4

  Jomenvisst. Glad Påsk.

Saker och ting är väl lite si och så just nu. Åtminstone för mig. Men det ser ut att lugna ner sig.

När man tittar en stund på världshoroskopet så ser man att vissa saker håller på att mjukas upp. Vissa kvadraturer håller på att försvinna. Exempelvis kvadraturerna mellan Jupiter och Uranus och mellan Uranus och Pluto är på väg att försvinna. Misstänker att det som hunnit lagras upp under dessa kvadraturer kommer att släppas loss nu. Positivt eller negativt kan man fråga sig? Och som vanligt är det antagligen både och. Dessutom så går Jupiter baklänges eller Retrograd (som det så vackert heter) så man kan säkert räkna med en repetition här.

Det man egentligen har att lära av astrologin är väl att allt på ett märkligt vis hänger ihop.

   Meditationen tar dig varsamt fram... fram mot ett uppvaknande.

RosaKatten
4/15/17, 10:42 AM
#5

Lite sent kanske, men glad påsk på er! Jag har haft en jobbig vecka och tillslut upptäckte jag att Venus har varit i exakt kvadratur till Saturnus, och båda dessutom retrograd. Nu är de 1 ° ifrån varandra och jag mår bättre. Skönt att Venus snart vänder rätt igen😊 Det är häftigt att man blir så påverkad ändå! #4 Ja, det kardinala t-korset som aktiverades igen, inte exakt men ändå. Jupiter, Pluto, Uranus och så månen och solen inblandade som grädde på moset, och med en fullmåne också. Allt hänger verkligen ihop.

Farwuq
4/18/17, 3:55 PM
#6

En trött och väldigt sliten drake, tittar in.
🤐

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Upp till toppen
Annons: