Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 2151 ggr
RosaKatten
2017-02-21 22:23

Hjälp att tolka horoskop

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag undrar om någon skulle vilja hjälpa mig att tolka mitt horoskop? Jag är ganska mycket nybörjare inom astrologin, och skulle gärna vilja få lite input så att jag kommer vidare. Har läst en hel del i forumet och är alldeles imponerad av hur mycket kunskap som finns här! Hoppas på hjälp😊 Tack på förhand!

Annons:
Kyllan56
2017-02-27 16:27
#1

Ja vi har alla varit barn i början! 🙂 Jag skulle låna astrologiböcker på biblioteket, eller köpa en astrologibok, för att verkligen sätta mig in i vad astrologi är. 

Problemet är att många kommer hit och är intresserade av astrologi.  Men när någon här lägger möda i att tolka horoskopet, så försvinner de. De var egentligen - så tolkar jag det - bara intresserade att få sitt horoskop tolkat. För att få det gjort kan man vända sig till en astrolog. Jag rekommenderar gärna någon.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

RosaKatten
2017-02-27 20:39
#2

Hej Kyllan och tack för ditt svar! Jag har fått mitt horoskop ställt så det är inte det jag är ute efter. Jag håller på att lära mig mer, gå in djupare och förstå hur det hänger ihop så att säga.. hur alla planeter, hus, vinklar osv påverkar. Jag tänkte att jag kanske kunde få lite synpunkter av er på mitt eget horoskop till att börja med för jag trodde att det var sånt ni diskuterar härinne, men jag kan ha missförstått. Det får bli böckernas värld istället, så om någon har tips på litteratur tar jag tacksamt emot det!

Kyllan56
2017-02-27 22:11
#3

Att lära sig det tar tid! Jag menar att tolka horoskopet! Ställ då frågor om det du undrar om! För annars är det svårt att veta vad du vill veta!  

Den här boken innehåller allt. "Den kan jag rekommendera! Den stora astrologiboken."

https://www.bokborsen.se/view/Parker-Julia-Och-Derek/Stora-Astrologiboken/5816673