Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 996 ggr
Kyllan56
11/1/16, 2:32 PM

Neptunus i Fiskarna

Här berättar astrologen Stenven Forrest om Neptunus i Fiskarna. Neptunus som tar 165 år på sig att vandra ett varv genom Zodiaken är nu i det tecknet som Neptunus härskar över.

Han berättar hur det historiskt sett  ut när Neptunus befunnit sig i Fiskarna.

För mig som Fisk är det oerhört kraftfullt när Neptunus gick i konjunktion med min Sol i mars 2012. Jag bestämde mig att göra saker och aktiviteter som harmoniserar med Neptunus. Själen kan utvecklas en hel del.

Det huset som man har Neptunus i, berättar var i livet man får påverkan. Jag har min Sol i 8:de huset som har med transformation och döden att göra. Så spiritualistiskt healing var en sak jag tog till mig.

Berätta gärna hur Neptunus påverkat dig!

https://www.youtube.com/watch?v=YH5QDh58kwI

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Wilyamna
11/5/16, 11:29 AM
#1

Tänk vad häftigt att vi får leva nu när Neptunus går genom fiskarna :) Jag tror mycket på det som han säger, denna gången är det spirtualismen som kommer in i medvetandet, tänk alla tv program och yoga som expanderar här i västvärlden. Själv vaknade jag 2012-2013 och sedan har det gått i rasande fart i utvecklingen.

Kyllan56
11/5/16, 12:21 PM
#2

Jag håller med dig om det!🙂Jag som har lite inside information, kunde söka mig  till det som harmoniserade med min Sol/Neptunus konjunktion i fiskarna. Naturligtvis kunde jag inte veta vilka konsekvenser mina val fick. Men de gjorde att jag lärde känna viktiga människor, som fick mig att känna mig som innan jag blev utbränd. Det visade sig vara av yttersta vikt för mig.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Upp till toppen
Annons: