Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 688 ggr
Mindful
2016-09-07 20:42

Transiter

Hej!

Är här inne och kikar lite då och då. Många intressanta diskussioner och bra inlägg. Har en kär vän vars horoskop jag lägger ut här. Om det finns någon som har kommentarer om hans transiter just nu så hade det varit intressant. Tycker det ser lite oroväckande ut nu med Saturnus i skytten och dess transiter till hans födelse horoskop.

Intressant är att han har ulcerös kolit och en lever sjukdom som en del med ulcerös colit får. Har en bok med Marcia Starck "Astrology key to holistic health" där det står att många som har det tkorset som finns i hans horoskop, Saturnus kvadratur Solen, Saturnus opposition Mars just har ulcerös colit.

När nu Saturnus är i Skytten och börjar bilda negativa aspekter så funderar jag lite på det. Någon kommentar?

Free Chart 63%

 ~~ All that we see or seem Is but a dream within a dream  ~~

Annons:
Kyllan56
2016-09-07 20:48
#1

Kul att du gillar vår sida och dess innehåll. 🙂Jag personligen tittar inte på horoskop, där jag inte har tillåtelse från den som vars horoskop det är. Det är bättre om du ber din vän fråga här.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Mindful
2016-09-07 20:52
#2

#1 ok jag förstår. Tänkte att hans namn inte finns här så då kan ju ingen veta vem han är. Jag skall höra med honom och återkomma 🙂

 ~~ All that we see or seem Is but a dream within a dream  ~~

Kyllan56
2016-09-07 21:42
#3

#2 Du får ju information, och därför måste jag veta att han är med på att du får inblick i hans horoskop och hälsa.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Mindful
2016-09-07 22:28
#4

Jag har talat med honom, det går bra för hans del att tala om hans horoskop.  Själv är han inte intresserad av astrologi. Han är bara född i Falköping och har aldrig bott där. Det finns väldigt många personer som är födda när han är född, precis som med oss andra.  Tänkte inte att det skulle bli för personligt.  Jag har funderat lite på transiterna han har den närmsta tiden och ville bara höra mig för här om det är någon annan som tänker på något speciellt. Ser att det är många kunniga här och tycker att det är intressanta transiter på gång, de bildar ju ett stor kors.

 ~~ All that we see or seem Is but a dream within a dream  ~~

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: