Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 803 ggr
[Blue_Lugia]
2016-04-14 18:01

Hur kan det komma sig?

Jag är fisk, och jag känner igen mig mycket i det som står. Har läst mycket om olika tecken, men varför i hela friden kommer det sig att jag känner igen drag från Vädursteckenet eller något annat eldtecken? Min bästa vän är Skytt och lite elakt sagt har jag otroligt roligt varje gång vi träffas. Vi är båda väldigt crazy med massa energi och hon är hänger gärna på när jag tar initiativ till något, exempelvis. bio, shoppingtur eller liknande. Min andra vän som är Kräfta är mer en "sitta ner och prata" typ, och jag måste säga att det blir väldigt stelt efter en stund, trots att jag känt henne i snart 17 år….. Det är betydligt mer avspänt med min skyttvän och jag och vi har samma humor, skrattar en hel del. Det händer också att jag blir irriterad på kräftvännen då vi tycker lite för olika om saker och ting…. Jo fisken stämmer mycket inpå mig, jag är ganska blyg bland personer jag inte känner väl, och jag känner med folk som har det svårt… Jag är oftast väldigt snäll, men det kan snabbt vända till att jag blir grinig om det inte går som jag vill… Alla är vi egna individer, och man ska inte generalisera personlighet efter vilket tecken man är såklart, men jag tycker att alla jag känner faktiskt har mer eller mindre från sina respektive tecken… Och jag känner både, fiskar, vädurar, kräftor osv. och känner igen en hel del faktiskt…

Annons:
Upp till toppen
Annons: