Annons:
Etikettnamnlös
Läst 1432 ggr
loppanlilla
2016-02-16 00:24

Fyllde 20 under blodmånen, help a sister out!

Som rubriken lyder, så fyllde jag 20 år under samma natt som blodmånen lös så vackert på himlen.. Nu har jag gått och funderat på vad det kan betyda, och blir bara frustrerad av att jag aldrig kommer fram till något ordentligt.. Har lagt märke till att sen den dagen, har min intution blivit mycket starkare, och ibland känns det som jag hör andras tankar, men det kanske är bara jag som inbildar mig för att jag vill "höra" dem.. Har några gånger lagt märke till att jag ser, mer än folk brukar göra, men vet inte riktigt hur jag ska förklara hur det fungerar.. Help me out, spekulera gärna vidare med mig :) Och har ni några tips, på hur jag kan utveckla mina nyfunna krafter; tveka inte att skicka iväg ett meddelande! Det hade uppskattats med svar från någon som är mer kunskapskunnig

Annons:
Farwuq
2016-02-16 03:36
#1

En sak är klart. När det är blodmåne då ligger månen exakt 180º från solen. Dessutom är den närmre jorden och därför borde effekten av den vara starkare än vanligtvis; du bör se om det finns några andra astrologiska punkter kom har starkbetydelse.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: