Annons:
Etikett1-allmänt-om-framtidshoroskop
Läst 2138 ggr
Winta
2015-08-10 00:23

Nån seriös inom Astrologi?

Hejsan på er alla!

Vet ni någon som har stor erfarenhet inom astrologi? Alltså att köpa för året eller kanske framtid astrologi?  Har varit med en gång men tycker att pappret kändes som "mall" och inte mycket mer djupare…

Tacksam för tipset!

Annons:
Kyllan56
2015-08-10 14:18
#1

Jag kan rekommendera min mentor Katarina Campagnola, kanditatexamen i "The Art and science of Astrology", som hon tagt på Kepler University i Seattle. Hon bor i Florida USA och jag konsulterar henne en gång om året via Skype. 

http://www.astro.se/

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Winta
2015-08-10 22:11
#2

Stort tack för tips! Önskar jag kunde konsultera med henne via skype men hör för dåligt om vi ska prata via det. Hon kanske kan ta det i papper i stället..

Kyllan56
2015-08-10 22:20
#3

#2

Om du skriver till henne och förklarar att du hör dåligt så kan hon kanske skriva till dig. Hon kan även tala in på band om det blir lättare att höra då? Men skriv och fråga.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Rickard77
2015-09-25 15:42
#4

Jag vill verkligen tipsa dig om böcker skrivna av astrologen Robert Hand, "Planets in transits" och "Youth in transits". Han är en av de bästa astrologerna i världen och en som min f.d. sambo, som var astrolog,  alltid hänvisade till. Han brukar inte ha ett enda fel när det gäller att tolka människors horoskop.

Kyllan56
2015-09-25 15:48
#5

#4 Jag håller med dig om att Robert Hand är en av världens mest respekterade och prominenta och lästa astrologer idag. Jag har själv böcker av honom. Min mentor har haft honom som lärare. Men att ställa horoskop för privatmänniskor, tror jag inte han har tid med.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Winta
2015-09-26 23:53
#6

Tack för tipset! :) får googla o kolla efter honom..

Annons:
zeretki
2015-10-28 05:12
#7

#4 Tack för tipsen, jag är nyfiken nybörjare och ska kolla in den här Robert Hand.

Upp till toppen
Annons: