Annons:
Etikett3-övrig-astrologi
Läst 1992 ggr
Mollam
3/15/15, 11:44 AM

Tror ni själsfränder existerar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har träffat en man som jag undrar om han kan vara min själsfrände😊 Existerar det vad tror ni? Vid första mötet kändes det som vi känt varandra hela vårt liv, kändes som min egen spegelbild! Vi har exakt samma värderingar och kom genast in på djupare ämnen där man känt att andra inte förstår! Märkligt men underbart önskar bara att jag kände mera attraction! Brukar väljas av bad boys och känna attraktion fort ! Men det brukar sluta i katastrof😟 Otroligt härligt är det i vart fall känns som man hittat hem💕 Är det någon som känner för att dela med sig om ni upplevt liknande eller om någon skulle vilja spå mig vore det jättekul😊

Annons:
Amon
3/15/15, 3:58 PM
#1

Visst tror jag på det!Tummen upp

Det finns en särskild iFokus sajt om ämnet: http://tvillingflammor.ifokus.se/

Farwuq
3/15/15, 6:24 PM
#2

Det är nog fullt möjligt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mollam
3/15/15, 8:07 PM
#3

Tack Amon ska kika in på sajten😊

Nattan
3/19/15, 11:35 AM
#4

Det beror på hur man definierar Själsfrände…

Jag tror att det finns människor du helt enkelt bara "känner dig hemma med" att alla ens behov och egenskaper liksom klaffar som handen i handsken, men jag tror också att det är väldigt sällsynt. Det finns alltid något som spretar utanför så att säga, sen är det frågan om man ser det i relationen. Människan är ju duktig på att välja vad man vill se.. på gott o ont.

med vänligaste hälsning,
Nathalie

- Känn dig själv - följ ditt hjärta och älska livet för vad det är -

Upp till toppen
Annons: