Annons:
Etikett2-personliga-framtidshoroskop
Läst 1600 ggr
Azeman86
1/28/15, 6:12 PM

Vägledning sökes! (desperat)

Jag står vid en vägkorsning i livet och behöver vägledning och hjälp. Hela situationen är påfrestande.
Jag har också bett gud, änglar och allt om hjälp & om god resultat som kan göra en stor skillnad på beslutet på vilken väg jag ska ta. Jag är inte troende, men denna gång vill jag tro på han och änglar, denna enda gång i mitt liv vill jag ha tur och medgång i livet, och att min önskan gå i uppfyllelse, då större delen utav mitt liv består utav motgångar och otur. Men denna enda gång ber jag så enormt mycket om hjälp. Vet inte alls vilken väg jag ska gå annars. Jag vill så gärna denna gång ha turen vid min sida. Snälla, behöver verkligen hjälp.

Tyvärr så har jag inga pengar så jag kan betala, och söker därför gratis vägledning. Vet inte heller om det behövs bild?

Annons:
[greenseng]1
1/28/15, 6:50 PM
#1

  Vi behöver ha tillgång till ditt horoskop eller dina födelsedata om vi tittar på det.
När det gäller födelsedata så är inte bara år, månad och dag viktiga utan också vilken tid på dygnet du föddes. Helst så exakt som möjligt. Det får du genom att ringa till det sjukhus du föddes. De brukar i allmänhet fråga om din mors födelsedata eftersom det är i hennes journal det står om förlossningen. Lite märkligt kanske att man själv inte erhåller det i ens egen journal.

Dessutom behövs din födelse-plats.

Man kan i och för sig göra ett horoskop utan exakta födelsedata men det brukar bli mycket svårare då.

Dock så är de aktiva på gruppen här inga astrologer (så vitt jag vet). Vi är bara intresserade av astrologi. Så om du överhuvud taget får något uttalande härifrån så vänta dig inte något speciellt. Det bästa är att vända sig till en kunnig och seriös astrolog. Men…. det kostar i allmänhet…

Och… det bör finnas andra grupper som kanske kan hjälpa dig mer.

När det gäller astrologi så finns också http://astrologiforum.egetforum.se/
Där finns kanske några som är kunniga och som kanske kan vara till hjälp.

Lycka till! 🙂

Upp till toppen
Annons: