Annons:
Etikett4-mysticism-astrologi
Läst 1482 ggr
Kyllan56
2014-05-02 14:22

Kompatibla?

Har du någon gång jämfört ditt horoskop med en potentiell partner du träffat för att se om ni är kompatibla?

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Kyllan56
2014-05-02 14:25
#1

Ja det har jag gjort flera gånger. Skulle jag rätta mig efter vad det säger mig. Nej jag har inte låtit det påverka mig utan fortsatt träffa vederbörande och andra kriterier har fått råda om det skulle bli han.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Farwuq
2014-05-02 19:14
#2

Jag har gjort det.

☺️

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Kyllan56
2014-05-02 20:45
#3

#2 Det gör många, så vi är i gott sällskap.😉

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

[greenseng]1
2014-05-03 01:21
#4

  Nej. Jag har aldrig tittat på en potentiell relation innan relationen inträffar. Det skulle ändå inte påverka beslutet.

Däremot har jag naturligtvis tittat på en del efteråt. Och fått en större förståelse för… inte dem 😃 utan astrologin.

Jag har börjat förstå att White Stranger (biorytmer) har helt rätt i en av sina iakttagelser. Att när man gör ett horoskop på någon så skall man ha personen sittandes framför sig.

Däremot så skulle jag vilja ha en vecka eller två att kika lite på horoskopet och också ha en chans att sova på informationen jag eventuellt skulle få där. En slags förberedelse.

Sedan är det alltså dags att träffa personen i fråga. Och egentligen skall man sedan ha chansen att få fundera lite på det hela och träffa personen igen när man funderat klart. Men då handlar det ju inte om en relation.

Nu däremot kanske jag eventuellt skulle titta på ett horoskop på ett eventuellt "offer". 😃 Kanske. Tvekar faktiskt här lite.

Det skulle kännas lite "fuskigt". Och kanske förta spänningen en aning. Samtidigt som det naturligtvis skulle vara intressant på ett sätt.

Det blir väl som det blir helt naturligt. Känner man för att tjuvkika så gör man det. Annars gör man det inte. 😃

Verklig kärlek är en slags magi. Den kan inte fångas av ett horoskop.

Terra Australis
2014-05-20 19:24
#5

Ja det har jag gjort.

Terra Australis
Den okända sydkontinenten
Landet som man antog fanns långt där nere

Upp till toppen
Annons: