Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 615 ggr
[Sol69]
2014-01-18 09:08

18 Januari

God morgon!

Nu har vi verkligen fått snö här.. det snörar ju var och varannan dag..Det ser inte ut att bli något slut på eländet. Galen

Det som är tråkigt för min del är att det påverkar mitt jobb. Det blir tuffare att jobba när man får traska runt istället för att cykla och allt tar ju längre tid. Men jag cyklar inte när det är sånt här våder ute. Vill gärna leva efter en dag på jobbet och inte halka omkull. Skrattar

Men man är ju helt slut efter en dag på jobbet och man sitter och glor och man orkar inte vara så aktiv som man vill Pustar

Men det blir väl bättre vad det lider och man får mera energi över till annat.. Påverkar era jobb av vintervädret Funderar

Önskar er alla en underbar lördag och helg.. Kramas

Annons:
[elmaek]
2014-01-18 10:59
#1

God lunch :) 

Här blir det snart en aktiveringsrunda med vovven.. senare kommer en vän och lämnar sin hund som jag ska vara hundvakt åt :) Så ja, det blir en väldigt lugn dag faktiskt! Ska försöka gå en långrunda senare (krockar lite där, min hund är en nakenhund som inte gillar snön så mycket medan min väns hund ÄLSKAR snön då hon är en Golden Retriever som älskar kylan mer än värmen).

Farwuq
2014-01-18 13:32
#2

Här är det rått och lite fläckigt med snö.

Temperaturen dansar på nollan.

😭

Fy vad det är rälit där ute.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Emo
2014-01-18 17:31
#3

Vi har också gott om snö. Inte så roligt för den som plogar, men jättekul för vovsingen.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Upp till toppen
Annons: