Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 1082 ggr
[Sol69]
10/12/13, 11:58 AM

12 Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart har halva oktober gott.. Men än så länge så är det varmt ute för att vara oktober. Men snart vänder det väl och blir kallt och burr 🥶

Här är det vackert väder ute.. och man kan njuta av ännu en höstdag.. vist är hösten fin med dina sprakande färger..

Ha en mysig lördag och helg.. Jag ska snart börja fixa mig så jag kan åka och jobba. Så kul är min helg.. 🤗

Annons:
Farwuq
10/12/13, 12:56 PM
#1

Draken frostar av frysen idag.

Det är lämpligt att göra det nu när det är kyligt där ute.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[greenseng]
10/12/13, 4:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jättefin bild, Sol69. Ja, på dig också. Du ser ju annorlunda ut för varje dag. 🙂

Jag har faktiskt börjat titta lite på min mobilkamera. Verkar bara kunna prestera jpg-kompression. Inga "rena" bilder här inte. Men annars verkar den ha lite mer möjligheter än jag först trodde. Men hittar ingen tids-funktion. Bara bländare. Men… man skall väl inte klaga. Den verkar t.om. kunna zooma. Skall testa att ta några bilder så småningom.

Solen står 19° i Vågen och Jupiter 19° i Kräftan. En exakt Kvadratur. Anses vara en mycket hård aspekt som då skall ställa till problem både för de som är vågar och för mig som är kräfta. Bör väl bli någon slags känslomässig obalans och påfrestning.

Vilket också märks i horoskops-apparna. Om man är kräfta idag så är det inte ens någon ide att hoppa upp ur sängen.

Kollade mina biorytmer också och jag borde egentligen skjuta mig direkt. Det anser i alla fall de astrologiska experterna och biorytms-proffsen.

Men… hur ser verkligheten egentligen ut?

Jo… jag mår super duper. 😃

Lite svårt att må bättre faktiskt.

Men… det är klart… Tittar man på ett riktigt Transit-horoskop så är det väl egentligen vad det säger också. "Du är kung för en dag". 😃

Så mycket för veckotidnings-horoskop och appar.

Ha en bra fortsättning på dagen.

Farwuq
10/12/13, 5:12 PM
#3

😃

Ett hårt liv.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[greenseng]
10/12/13, 6:01 PM
#4

Superhårt! Inget för nybörjare. 😃

Emo
10/12/13, 9:18 PM
#5

Kväll och lilla vovvan sover. Hon fyllde 4 år i dag. Tänk vad tiden går.

Jag fick inte rätt på skrivaren, men nu vet jag att det är i kassetten och inte i maskinen som problemet är.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Upp till toppen
Annons: