Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 1124 ggr
Farwuq
9/29/13, 6:41 AM

29:e september

Nu har höstkylan kommit på allvar, det kändes ruggit i natt och jag fick ta en extra filt.

😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Ljuskristallen
9/29/13, 7:01 AM
#1

God Morgon på dig Draken 😎

Ja nu tar hösten och kylan i och dimman ligger tät där ute,tycker hösten är så vacker och snart har vi vintern här.

Ha en fin fin dag på er alla 🙂

Emo
9/29/13, 8:49 AM
#2

Kallt i natt här med, men nu skiner solen, så kanske blir det ändå behagligt ute lite senare.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Farwuq
9/29/13, 9:45 AM
#3

Här är kring 9°C nu och sol.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Toyan
9/29/13, 11:47 AM
#4

God förmiddag.

Önskar er en fin dag denna sista söndag i september☀️

[greenseng]
9/29/13, 1:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

13℃ vid ett-tiden på dagen och solen verkar övervinna min obotliga lättja. Så det blir nog en uppfriskande skogspromenad. Min vädersida utlovade hela 14℃ nästa vecka. Kan det vara möjligt?

Och just nu har ascendenten, vid min geografiska ort, dundrat in i Skytten och jag uppfylls av djupa filosofiska tankar. Mest om vad jag skall ha till middag. 😃

Månen har smugit in i Lejonet och är på väg mot Mars som också har förskansat sig där och har ett gräl med Venus i Skorpionen.

Merkurius, som just öppnat dörren till Skorpionen, har en intressant diskussion med Neptunus i Fiskarna. Månen verkar störa sig lite på detta så jag blir naturligtvis nyfiken på vad diskussionen egentligen handlar om. Det kommer att bli fullt party i Skorpionen så jag hoppas på att lite mer politiska avslöjanden når morgonljusets skoningslösa glans.

Och spänningsförhållandet mellan Uranus och Pluto börjar nu bli minst sagt allvarligt. Inte direkt en bra tid att flyga eller att åka tåg. Och stackars oss excentriska.

Men Jupiter viskar intressanta saker i Venus öra. Så framtidens pensionärer har förmodligen en ganska bra chans att bli väl omhändertagna. Fast… det är klart… robotar är kanske inte så dumma trots allt.

Emo
9/29/13, 1:52 PM
#6

Nu har jag hunnit med nästan halva det gamla jordgubbslandet, så nu är jag trött.🙂

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
Upp till toppen
Annons: