6. Löst prat -OT-

God morgon 31:e maj

2013-05-31 05:49 #0 av: Emo

God morgon alla här. Hoppas ni trivs med sommarvädret och att Draken får sin välbehövliga semestervila nu.

I går hann jag med att tvätta de första mattorna. Håller vädret i sig, så blir det fler i dag.  Jag tror det räcker med mindre än 20 detta år.

Värmen gjorde att jag kände för att ta premiärdoppet i går. Det var svalt. Skrattar Hur många av er har redan hunnit med att bada utomhus?

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel  och Psykologi
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2013-05-31 08:24 #1 av: Magi-cat

Godmorgon! Hoppas också alla trivs och att Draken har det bra!

Uj vad många mattor, Emo!

Bada? Ute? Fryser Jag är Katt!Skrattar Här badas inte!

Ha en skön dag!Blomma

Hjärta ""Myths address the fundamental enigmas of our existence and help us try to make sense of our lives..."

Anmäl
2013-05-31 10:36 #2 av: Farwuq

God morgon, draken är här. I dag är sista dagen före en tre veckors semester. Resten tar jag sen...

Cool

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi & Psykologi iFokus.
Medarb. Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2013-05-31 10:39 #3 av: Magi-cat

Härligt med semester! CoolSol

Hjärta ""Myths address the fundamental enigmas of our existence and help us try to make sense of our lives..."

Anmäl
2013-05-31 10:42 #4 av: Emo

Snyft. Jag får ingen semester. SkämtarVarmt ute, så det blir nog ett dopp när jag tvättat en del mattor.Skrattar

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel  och Psykologi
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2013-05-31 10:45 #5 av: Magi-cat

Det bästa med att jobba är att få semester...Skrattar

(Fast jag gillar mitt jobb, så semestern behöver inte vara jättelång....)

Anmäl
2013-05-31 11:27 #6 av: [Sol69]

God Middag snart.

Underbart och Soloch varmt väder. Håller på att tvätta fönster. Ser ju knappt ut som det är nu.. Men snart är det lite bättre.

Bäst att passa på när vädret går med på det och man är ledig.. I helgen är de ju jobb som vanligt. Just nu är det ett tufft schema och hinner knappt med mig själv Galen

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-05-31 12:39 #7 av: Farwuq

Jag delar upp min statliga 7 veckors semester i bitar. Först tre veckor i juni, sedan två i augusti. Sedan tar jag lediga onsdagar från augusti till jul. Dessutom lappar jag där dagar saknas med min flex, där jag har 97 timmar tillgodo (sen har jag dessutom 40 dagars sparad semester där jag måste börja nagga i kanten till nästa år.)

Yrar

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi & Psykologi iFokus.
Medarb. Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.