Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 3660 ggr
[Sol69]
2013-05-10 10:29

Beställa personligt horoskop

Annons:
Farwuq
2013-05-10 11:01
#1

Tack Sol69, en intressant länk.
Den ska till länk-listan.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Pagan
2013-05-10 18:48
#2

Ja, det där framtidshoroskopet var ju klart lockande🙂Tack Sol

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Spooksy
2013-08-31 17:09
#3

Har du testat Sol? Eller har någon annan testat deras horoskop? Isf, vad tyckte du/ni?

Pagan
2013-08-31 17:41
#4

Jag beställde ett horoskop dagarna efter sol lade in länken. Kan ju säga att nu när det gått några månader så är jag ganska besviken. Horoskopet är från 20 maj - 20 november och upplagt dag för dag och det ger rätt generella svar och kan stämma in på många. Själv har jag inte haft minsta vägledning av det hittills. Lite synd kan jag tycka, men jag kan inte rekommendera detta vidare.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Spooksy
2013-08-31 23:48
#5

Ok, tack för ditt svar Pagan :) Någon annan som har beställt därifrån? Bra/dåligt?

Johan Svensson
2020-04-12 19:19
#6

Jag har beställt därifrån ett flertal tillfällen ( avida-astrologi.se ) men måste väl vara samma, och jag måste säga att jag är nöjd. Framtidshoroskopet har jag beställt ett flertal gånger..

Annons:
RosaKatten
2020-04-13 08:26
#7

Otroligt låga priser! Men det var en väldigt anonym hemsida. Vem är astrologen? Jag hittar ingen information om det. Skorpionen i mig blir misstänksam😅

Kyllan56
2020-04-14 00:00
#8

RosaKatten, för det priset alldeles säker ett horoskop ett datorprogram gjort.

Den enda som själv arbetat fram ett astrologirapport, som jag blev imponerad av är Adrian Duncan, som är engelsman och bor i Köpenhamn.
Jag har själv varit hos honom i Danmark och han har föreläst på den astrologiföreningen jag var med i i Malmö.  Har även beställt ett som jag fick hemskickat och det var mycket bra. 

https://www.dropbox.com/s/wne3jtz2nwvn0x6/HI_0817_UK.mov?dl=0

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

RosaKatten
2020-04-15 17:54
#9

Ja så måste det vara Kyllan. Men det borde ju ändå finnas en person bakom hemsidan tycker man, men det var väldigt anonymt där. Tack för tipset om Adrian Duncan, ska kolla upp det! Jag fick en väldigt bra och läsvärd horoskoputskrift av Margareta Hedin som måste ha varit från ett datorprogram, men då fick jag också en personlig genomgång samtidigt.

Kyllan56
2020-04-15 20:47
#10

RosKatten det är optimalt, att få en genomgång också! 

Klart att man måste veta vem som är bakom horoskopet, allt annat är oacceptabelt.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

RosaKatten
2020-04-16 10:31
#11

Håller med!

Wilyamna
2020-04-18 09:17
#12

Jag har inte beställt någon horoskopstolkning, men stort tack för tipset. Men jag är nyfiken på om en astrolog skulle säga om alla udda aspekter jag har i mitt horoskop som man inte ser i första taget 😊 Kanske jag beställer ett från tipset ovan Kyllan 👍

Kyllan56
2020-04-18 11:25
#13

Jag beställde ett igår, det kostar ungefär 350 kr. Då har han tagit ut de absolut viktigaste aspekterna och det som är viktigast i mitt horoskop. Dessutom får man transiter till dessa aspekter. Jag har inte hunnit gå igenom det helt och hållet utan bara skummat igenom det. Men för mig var det inga större överaskningar, eftersom jag vet de starkaste delarna av mitt horoskop:

Så Wilyamna, om du väntar dig att du sk få en massa  ovanliga aspekter tolkade, så vad jag ser tar han upp Noderna och de hus de befinner sig i som ett "öde", eller karma

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Upp till toppen
Annons: