Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 2108 ggr
[Sol69]
2013-05-10 10:25

Astrologiskt test kärlek

Till den som vill se om man passar ihop astologiskt

http://www.ditthoroskop.nu/se/karleks_numerologi.htm

Annons:
Farwuq
2013-05-10 11:06
#1

Detta är en kombination som kanske inte är den bästa. Tvåan saknar den aktivitet och energi som fyran är så attraherad av. Ofta kan en djup vänskap som ersätter en del av passionen uppstå då de båda är mycket medlande till sin natur. Tvåan är ofta intresserad av välstånd och att vårda sitt hem och sin ekonomi, medan fyran vill söka upplevelser, till exempel i form av resor. För att förhållandet skall fungera bör tvåan försöka att vara den drivande parten och underhålla fyran som annars lätt blir uttråkad.

Samstämmighet: 30%

Frugan och jag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Denna kommentar har tagits bort.
[NeferNefer]
2013-05-13 15:35
#3

Hördu draken, är du säker på att inte du och jag är gifta? 🤔 Så här fick jag när jag kollade mig och min gubbe:

Detta är en kombination som kanske inte är den bästa. Tvåan saknar den aktivitet och energi som fyran är så attraherad av. Ofta kan en djup vänskap som ersätter en del av passionen uppstå då de båda är mycket medlande till sin natur. Tvåan är ofta intresserad av välstånd och att vårda sitt hem och sin ekonomi, medan fyran vill söka upplevelser, till exempel i form av resor. För att förhållandet skall fungera bör tvåan försöka att vara den drivande parten och underhålla fyran som annars lätt blir uttråkad.

Samstämmighet: 30%

Farwuq
2013-05-13 16:57
#4

#3

Jag vet inte säkert.

🤔

Men om du är min fru, så uppvisar du en datorkunnighet som du annars döljer väl. Min fru vet inte ens hur man startar burken och på mobiltelefonen vet hon inte hur man läser ett SMS.

Så… sannolikheten är försvinnande liten.

🚬

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[NeferNefer]
2013-05-13 18:41
#5

Hehe … det skulle kunna vara jag, men jag vet bevisligen hur man kör igång en dator, så … hm…

Fast min gubbe är också drake!

Farwuq
2013-05-13 18:51
#6

😮

Vad!? En drake!
Bara han inte kommer in på mitt revir.

😛

Mitt revir omfattar de ockuperade områdena i söder. D.v.s. Skåne, Halland och Blekinge.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
[NeferNefer]
2013-05-13 19:30
#7

Haha, nä, han håller sig i utkanterna av Stockholm så det är lugnt. 😃 Hans territorium omfattar större delen av Mälardalen.

Farwuq
2013-05-13 19:47
#8

😉

Ok, då kan vi leva våra liv.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[NeferNefer]
2013-05-13 19:51
#9

Hahaha, ja, det kan ni säkert. 😉

Moonwing
2013-05-14 17:52
#10

 **Karaktärstal Sju:
**Personer med karaktärstal sju är mycket aktiva och föränderliga personer och detta återspeglas också i kärlekslivet. Många kärleksaffärer är inte alls ovanligt och ofta gifter de sig mer än en gång i livet.

**Karaktärstal Ett:
**Personer med karaktärstal ett vill ha ett omväxlande förhållande och söker en intellektuell partner. Ofta lever ettor ett flackande liv och kan därför ha svårt att visa äkta tillgivenhet för sin partner.

**********************************************************

Ettan och sjuan har inga problem att inleda ett förhållande. Det börjar ofta passionerat då både sjuan och ettan är en häftig och variationsrik personlighet. Då passionen svalnat något kan det däremot vara svårt att hålla ihop förhållandet. Det är stor risk att det bara blir en flirt och inget mer. Ettan söker en intellektuell motsvarighet, men sjuan som är en känslomänniska, lyckas sällan svara upp mot ettans förväntningar. Då kan en del av attraktionen försvinna. Detta är en av de svåraste kombinationerna för ett varaktigt förhållande, och det krävs mycket arbete från båda partner för att få det att fungera.

Samstämmighet: 15% 🥵😃

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

arandeira
2013-05-15 21:30
#11

4 Och 4 

samstämmighet: 60% 

😃

Farwuq
2013-10-23 07:07
#12

putt

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Kottschejk]
2013-10-23 19:55
#13

Verkar funka lika bra på andra relationer om man är singel.

Syskon som föräldrar 😃

Typisk tvåa 🤗

Annons:
[Sol69]
2013-10-23 20:29
#14

Det gör det säkert. För även om vi inte har en partner så Står vi ju andra personer nära.. 😃

[Kottschejk]
2013-10-24 00:09
#15

Javisst det är ju sant, så är det 🙂

Carlaina
2013-11-25 18:30
#16

Åh, testade med min bästa kompis sedan dagis (är singel) för det verkar ju funka även utanför förhållande.

Dethär fick jag ;):

  Det här är en mycket bra kombination. Åttan kan i andra förhållanden vara rastlös, men i tvåans sällskap finner han/hon harmoni, och kan sträva efter samma mål som sin partner. Ofta har duon träffats av en ren slump, eftersom de är så olika varandra och i regel inte umgås i samma kretsar. När de träffas dröjer det dock inte länge förrän båda känner av en stark ömsesidig attraktion. Förhållandet inleds nästan automatiskt, och det krävs inte någon ansträngning för att det skall fungera. Dessa förhållanden är ofta för livet - helt enkelt för att det är svårt att hitta några som passar bättre ihop. 

Samstämmighet: 100%

Ja, kanske är det därför vi alltid varit bästa vänner ;)

[NeferNefer]
2013-11-26 18:32
#17

Jaha, ja … jag passar inte ihop med maken och inte heller med något av mina barn … 😮Har jag hamnat i fel familj?

Farwuq
2013-11-26 18:41
#18

#17

Du är kanske en "bortbyting".

😮

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[NeferNefer]
2013-11-26 18:49
#19

Ja, det verkar inte bättre 😮

Upp till toppen
Annons: