Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 669 ggr
[Sol69]
4/24/13, 12:18 PM

Hur kan man göra så??

Är ju helt otroligt finns de ingen etik och moral om man jobbar hos fogden??

Strandsätta en hel familj och ta en lånad bil i beslag??

Får de inte va någon måtta på galenskapen 😕

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16656209.ab

Annons:
Farwuq
4/24/13, 2:11 PM
#1

Det är sådana som får oss stadstjänstemän att framstå i dålig dager.
😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Moonwing
4/24/13, 2:53 PM
#2

"”Det är för jävligt”

– Jag såg på polisernas kroppsspråk att de tyckte det var fel av kronofogden. Så det slutade med att de avvarade två polisbilar, vi var ju fem stycken, och fick skjuts av dem till lasarettet.

– Vi kom dit en kvart försenade men vi fick komma in direkt ändå."

*******************************************************************************************************

Jag känner igen detta beteende ifrån vården , där vi uskor i primärvården fick åka på helt andra uppdrag, långt utanför vårt verksamhetsområde "för vi fanns närmast till hands"- Men att man använder Polisen som "underförstådda torpeder"  (för ingen tror väl att de bägge yrkesgrupperna stod där samtidigt av en tillfällighet) och samtidigt socialhjälpsarbetare-det kränker både deras yrkesheder och samhällets uppfattning om vad de egentligen finns för. På så vis får vi ingen bra Polis/Fogde i längden.😎

Man behöver ju inte vara så bright för att förstå vad de pengarna som togs ifrån "Polisens kassa"..hamnade..(skickade de månntro en faktura till KFM sen?) Man pratar ju så mycket om att Polisen behöver resurser..
😇

Man behöver inte heller var nån Einstein för att förstå att allt !!-rör sig om pengar, det är bara tragiskt!😭

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Emo
4/24/13, 3:14 PM
#3

Upprörande. Respekten minskar - om det nu är möjligt.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Upp till toppen
Annons: