Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 1131 ggr
[Sol69]
4/12/13, 8:49 PM

Trevlig helg..

Hoppas alla astrologer får en trevlig helg.. 🙂

Denna fredag har varit regnig hela dagen.. endast 2 plus grader. ☔️

Men nu är det helg och ledigt. hoppas på vackert väder och lite uteliv..

Kvällen blir lugn med tv ovh dator.. trötter efter jobbet. 😴

Kram

Annons:
Moonwing
4/12/13, 9:20 PM
#1

Halloj på er.🤪.wingen har installerat om sin dator för ja, jag skall inte tala om vilken gång i ordningen på 2 dar.🤔.men di är lite knepiga..datorerna ibland..jahupp!🥵..-så nu är man trötter-nu hoppas jag banne mig den håller i alla fall veckan ut.🤤.*skrattar**-fy hunnan!😉

Trevlig helg på er med!!😎❤️

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Sol69]
4/12/13, 9:26 PM
#2

Tur min dator ej krånglar då blev jag utan.. 😭

Världen består ju av dator nu. allt i denna lilla dumma skärm. 🤪

Eller en lilla man släpar runt på 📱

Rackarn om man råkar missa ett samtal eller ett inlägg. 😕

Då är ju dagen förstörd 😂

Nää men vist har de blivit ett beroende för många,, Men är trevlig sällskap en fredagskväll efter att man jobbat 😴

Datorn har ju en förmåga att svara, men de har inte tvn 😃

Moonwing
4/12/13, 9:39 PM
#3

Ja, jag är så trött på dessa datorer,.. har flera som jag en frenetisk period installerade om å satte i "beredskap"😉-så jag bara kunde plocka fram en å använda..om jag behövde.😎.problemet var att när jag väl behövde en😮..-så var det så länge sen jag installerade om dem så jag hade naturligtvis inte lösenorden framme..typiskt mig!😊

..nu är jag så förbenat noggrann mäe-så jag satte tom lösenord till bootläget😞-min idiot!..😮nu för tiden har jag samma till alla..😉men illa var det den tiden då wingen ville "skapa alla unika"-fånitt!..🤪

-näe nu stoppar jag bara in sticka å bootar om en..jag ids inte hålla på å göra saker speciella längre..*fnissar*..😊😎

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Sol69]
4/12/13, 9:49 PM
#4

ja en del måste kanske ha en dator i varje rum 🤐😉

och har man en herrgård blir det många lösenord att komma ihåg 😂

Jag har en och händer något får jag ringa pappa för är ej data freak. Men lösenord,, nja de får man leta efter var de nu finns 😕

Bootleg mm de är trevligt att ha hemma kolla lite på även en del promos att njuta av.. på gammal hederlig vinyl.. 🙂

Måste skaffa en ny vinylspelare. körde min till tippen i veckan 😡

Endast dator lyssna på 🎧

Moonwing
4/12/13, 9:59 PM
#5

*ASG*…ja, vettu..ja har en 7-h-ikes massa rum😈..ha,ha.😃.-näe..jag har kommit över detta med datagrejjen var nog ett sånt dära  vattumans-spel, jag 🤪…kunde helt enkelt inte sluta!🤔

Näe allvarligt talat..det är åldern.😉.jag har blitt gammel..-älskar oxo vinyl-ingen musik är bättre än den på vinyl..höller med!😎

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Sol69]
4/12/13, 10:04 PM
#6

Åldern har inget namn.. man är inte äldre än man gör sig.. 🙂

Jag slutade fylla vid 27 år.. så är 27++++ nu 😃

Men om du är med på vinylen är du några år.. 🤔

Minst 30 plus+++ 🙂

Gammal hederlig hårdrock. tack då blir jag så glader och goer helst då på vinyl.. 😎

Annons:
Moonwing
4/12/13, 10:08 PM
#7

Jajjemen 39,- säger Farwuqen..å han brukar ha rätt.😎.-den lärde räven sär även att man skall sluta räkna då..så du har alldeles rätt!😉

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Sol69]
4/12/13, 10:13 PM
#8

Då är du ju ung 😉 jag är minst 3000 år i själen 🙂

Många liv på denna jord vandrat 👻

i detta liv sen nov 69 😎

Moonwing
4/12/13, 10:19 PM
#9

Ha,ha..javisst, är jag det!..mitt horoskop ligger härute-så jag är ingen stadshemlighet direkt.🤐.-då är du "bara" 6 år yngre än mig🙂!..trevlitt!😉

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Sol69]
4/12/13, 10:26 PM
#10

Japp en dinosaurie har lärt sig att sitta vid datorn och skriva 🤪 Men de trevliga med detta forum är att alla svarar och att de är folk inne. blir trevligare så- sen har alla likande intresse.. eller snarlikt.

Men inte hade jag planerat att bli Medarbetare här.. haha

ja som inte är datafreak.. 🤐Men är man skorpion så ställer man ju lojalt upp och gör sitt bästa. förr 69 indian och hårdrockare i själen 👻

Moonwing
4/12/13, 10:45 PM
#11

Javisst är det lustigt att man är så bildbar?!🤪..människan har en stor anpassningsförmåga..😎-på min tid fick vi räkna dropptakt i huvudet-idag gör det det på sin Iphone..eländitt..🤢

Jag är lite nörd faktiskt..-gillar att sitta å programmera å så-men det går lite i perioder..måste vara väääldigt motiverad för att hålla på med något projekt…

.- då skall det gynna, typ (observera mitt moderna språkbruk där!😂) -något som underlättar vardagen eller whatever..inget meningslös smörja, jag skulle kunna å sitta å göra något som egentligen inte är min grej-bara det helgar ändamålen sas..(vattumän, vettu!)😎

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Farwuq
4/13/13, 9:31 AM
#12

Trevlig helg på er.
Jag är 56 år enligt folkbokföringen.
Troligen 70 år i min marterade kropp.
Närmast 20 år i sinnet.
Och evig i själen, som är lika vid som självaste kosmos.

Om ni har mycket strul med Windows så borde ni fundera på Linux. Det är gratis, det går att surfa och det finns en hel svit med kontorsprogram. Jag har Linus/Ubuntu som en option i min dator, men jag kör till 90% med Windows 7.

Draken har också jobbat extra i vården kring 1978 - 80.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[greenseng]
4/13/13, 3:18 PM
#13

#12

Funderar på att testa Ubuntu.

Vem vet… kanske kan hitta en bra Modula 2 ( programmeringsspråk ) där.

हूं

Annons:
Farwuq
4/13/13, 3:28 PM
#14

Man kan uppgradera Ubuntu till Edubuntu, då får man ett annat gränssnitt och en massa extra tillbehör.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[greenseng]
4/13/13, 4:14 PM
#15

hmm… det får man ju ta en titt på. Tack. 🙂

हूं

[Sol69]
4/13/13, 5:23 PM
#16

God eftermiddag och kväll.. 

Gråkallt och trist väder här 🥶

Men har trotsat vädret och klippt min häck ändå 😉

Fy va de är ruggigt ute. 😕

Fas de säger att sol och värme är på g ☀️

Farwuq
4/13/13, 6:45 PM
#17

Det påminner mig om att en hel del arbete stundar på kolonin.

😮

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: