Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 1037 ggr
[Sol69]
2013-04-12 05:30

God morgon 12/4

God morgon!

Ville bara titta in lite snabbt och säga god morgon innan jobbet kallar på en igen 😃

Kram Maria

Annons:
Emo
2013-04-12 08:53
#1

God morgon. Jag har hunnit med att uppdatera en sida. Det behövdes en länk där, så nu kan jag börja på annat. Någon upplyste mig om varför så många kom från ett annat håll dit och nu kan intresserade få mer information. Service.

http://www.parlkonst.se/smycken/bolltut.aspx

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Farwuq
2013-04-12 11:39
#2

God morgon, eller rättare sagt, god middag.

😃

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Farwuq
2013-04-12 12:55
#3

En otroligt trött Sajtvärd sitt er på sitt kontor och försöker knappa in några rader.

😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Moonwing
2013-04-12 21:26
#4

Kvällen!…🙂-Stackers Draken..uj,uj…😕

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Sol69]
2013-04-12 21:29
#5

Kväller är den bästa tiden för mig.  lustigt nog är jag trött först sen blir jag oftst klarvaken..  🙂 Kan de bero på jag född på kvällen?? 🤔

Moonwing
2013-04-12 21:44
#6

Jag är född mitt på dan..å det märks-för jag är först användbar efter ett, två-tiden..men så har jag även jobbat mest eftermiddag å kväll +natt…😎

-de drog ju ut mig vid middagstid..så det är inte så konstigt ..😃

..så din teori stämmer nog!😉

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Annons:
[Sol69]
2013-04-12 21:52
#7

Vad har du jobbat med?? Sent på dagen kock?? Känns ej rätt. 🤔bartender som Tom Cruse  🍸

Moonwing
2013-04-12 22:03
#8

Ha, ha..ja jag har blandat shottar.🍸.till sjuka å gamlingar-fint jobb!😇😉

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Sol69]
2013-04-12 22:08
#9

Sjuka och gamla.. vårdyrket.. på golvet eller längre upp 🤔

Jag jobbar inom hemtjänsten. 🙂

Ett givande jobb att hjälpa dem att bo hemma längre..

Kanske ska börja öva på drinkar 🍸 nästa yrke 😂

Moonwing
2013-04-12 22:15
#10

Jahadu-när jag jobbade på stormen så spelade det nog ingen roll vilken utbildning man hade-var 1;e skötaren borta fick man blanda Hibernal så ögena gick i kors ändåń!😎

Men allvarligt talat har jag jobbat i primärvården ute på fältet i patrullverksamhet de sista åren-som uska..ett givande jobb..hände att en fick driva ko å gris mäe..😉

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Sol69]
2013-04-12 22:19
#11

Kriminalvården!

Antingen är du en jävligt tuff brud eller så är du karl 🤔

Men tror de är en man med rapp käft och stor humor 😃😉

Men med ett mjukt sinnelag.. innerst inne. 🤐

Moonwing
2013-04-12 22:30
#12

Nähädu min lilla gumma, karl är jag inte😂-tror jag inte.😮.-skall titta i brallan!..🥶

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Sol69]
2013-04-12 22:32
#13

Då är du en tuff brud som vågar jobba inom kriminalvården 😎

Annons:
Moonwing
2013-04-12 22:49
#14

Nix-har aldrig satt min fot inom krimvården-men väl vårdat folk därifrån..då förstår du nog.., å speciellt tuff är jag inte!😎(det är bara en jargong-inget annat)🤪😃

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Sol69]
2013-04-12 22:50
#15

okej jag uppfattade som att du jobbat inom kriminalvården,, 🤫

Moonwing
2013-04-12 23:06
#16

*fniss*-ja, psyket är väl samma sak..inte nån skillnad på vare sig folk eller pat.-alla är vi människor..-som kan bli jobbiga när vi är sjuka!

Men du har nog lite rätt, när jag jobbade mina sista åt inom psyk, sa de att vi redan då var "yrkesskadade"-man får väl tyvärr en viss stil om man börjar jobba i den änden-men som människa kanske man även ser saker ur ett annat perspektiv, och det kan ju vara posetivt!😃

Skillnaden mellan genial å sjuk är så hårfin, när det gäller den biten..så borde vi egentligen tala om drag som vi alla bär på och som kan förstärkas vid ett visst trauma eller liknande..men, mycket har förändrats inom hela vårdbiten inder dessa år..tionden..som tur är!😎

Apropå det..skall bege mig,..börjar bli lite stel-bäst å röra på sig lite..det var trevlitt att få prata en stund med dig, Sol! 😉(härligt namn-påminner mig om Margit Sandemos sagor)

..hoppas du sover gott inatt-nu är ju månen ny å krafterna kommer tillbaks till naturen å allt stabiliseras..ha det så gott min vän!..ses!❤️

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Sol69]
2013-04-12 23:08
#17

Japp de böckerna är bra. ska gå och lägga mig nu.. varit uppe sen 5 så sov gött när de är dags för din del 😴

Moonwing
2013-04-12 23:10
#18

..oj, då vännen!..ja gonatt me dig!🙂😉

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Upp till toppen
Annons: