Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 3084 ggr
J-Artur-K
3/25/13, 6:15 PM

Ditt Namn Astrologi Betydelse

Jag lägger upp en förklaring här hur man kan räkna fram vilka siffror man har och vad den siffran du får betyder i samman hanget. 

Jag heter : Joakim Artur Kallin

Vokalerna i namnet jag har ska komma i övre raden.

Våra vokaler är :A, E, I, O, U, Y, Å, Ä och Ö  

I mina 3 namn är : O-A-I-A-U-A-I Vokaler

Första raden blir : 6-1-9-1-3-1-9 =30=3+0 =3

Man plusar ihop alla vokaler det som bokstaven har för siffra med varandra och får fram summan av det. Och jag fick 30 då tar jag sedan 3+0 som blir 3 och har den siffran  som min inre livslinje hur jag ser på mig själv som person.

När man ska ta fram den undre raden räknar man fram summan av konsonaterna som är siffrorna som är kvar. 

I mitt fall blir det bokstäverna : J-K-M-R-T-R-K-L-L-N

Och det blir i siffror :  1-11-4-9-2-9-11-3-3-5=53=5+3 =8

Det betyder genom att den undre raden står för den yttre livslinjen. Hur andra personer uppfattar dig. I mitt fall är det nummer 8

För att räkna ut den mellersta linjen. Plussar man ihop Den inre livslinjen med den yttre livslinjen. Och summan av det blir hela namnets summa. Det är vad man egentligen är och ämnad att vara i livet. 

I mitt fall blir det att jag plussar ihop 3+8 =11

Man kan ha siffran 11,22,33,44 vid sidan av 1-9

Vad är bokstaven för Nr ?

Nummer 1 = A, Å, Ä, J och S
Nummer 2 = B och T (K)
Nummer 3 = C, L och U (Ü)
Nummer 4 = D och M (V)
Nummer 5 = E, N och W
Nummer 6 = F, O, Ö, och X
Nummer 7 = G, P och Y
Nummer 8 = H, Q och Z
Nummer 9 = I och R
Det finns så kallade Elitsiffror också. Det är siffrorna 11och22.
Nummer 11 = K
Nummer 22 = V

Jag har när jag läst om detta fått info om att 33-44 ska vara speciella siffror också men sedan vet jag inte om det är så. Men siffran 11 har jag märkt stämmer in bra på mig själv. Även 3 och 8 🙂

Om värdarna här inte tycker detta stämmer kan ni ta bort denna tråd eller ändra 🙂

Ny dag nya möjligheter

Annons:
Amon
3/26/13, 9:12 PM
#1

Jättebra info milky88. 🙂

Du vet väl att 11 är ett mästartal!?

J-Artur-K
3/26/13, 9:45 PM
#2

#1 Ja jag tyckte den passa in bra här 🙂

 Ja jag blev väldigt förvånad när jag märkte att jag hade det. Man tänker inte själv att man ska ha sådana tal 🙂 Jag har även 46 i en annan slags räkning som tror klassas som mästar tal 🙂 Bland annat Albert Einstein hade talet 46 och många nobel pristagare o vetenskaps män 🙂

Ny dag nya möjligheter

Amon
3/26/13, 10:06 PM
#3

46:  4+6= 10,  1+0 = 1

Ettor står för nystart - start av någonting helt nytt. Och har man en nolla efter 1:an - så har man den andliga världens hjälp och beskydd i detta. 🙂

J-Artur-K
3/26/13, 10:56 PM
#4

# Vad roligt att du nämner det där 🙂

Jag har tänkt ofta på det du nämner om hjälpen jag får o skyddet jag har. En spådam som jag vet är duktig men hon berätta något som man inte riktigt kan tro är sant. Men det skulle kunna förklara att det stämmer och det som jag varit med om🙂 

Hon använder sig av numerologi men behöver inte använda det. Men har det som hjälp medel. Hon förklara för mig att jag har hela himmelska folket på min sida. Och att jag har gud på min sida på grund av att jag inte ser något ont i andra mäniskor. Att jag bara vill mäniskor väll. Dom skyddade mig i allt jag gör , och hjälper mig i allt jag gör.  Hon förklara att jag skulle kunna göra vad som helst inom det mediala och att jag var som en spegel bild av gud som en jämnförelse av mina förmågor. Men jag fattade inte riktigt vad hon menade med det där. Det tog väldigt lång tid flera år inan jag förstog vad hon menade. Men man kunde inte riktigt tro på det heler för det är starka ord hon använde. Men hon hade väldigt stark inlevelse i det hela som att hon verkligen mena det. Hon ville att jag skulle förstå att det var så 🙂 Men man får ta det med en nypa salt för det är väldigt starka ord val 🙂

Om man ska ta exempel på det hela. Så har jag bara haft feber en gång i mitt liv. Då hade jag 38  grader feber och det var för 15 år sedan. Jag har nästan aldrig sjuk och om jag är det är det kortvarigt. Och har några gånger fick känslan av att jag inte ska åka någon starns  som jag egentligen vill men att jag då fått stark känsla detta ska jag inte göra. Som exempel har 2 olika gånger bilen jag skulle sitta i varit med om en trafik olycka men jag var inte i bilen någon av dom gångerna för att jag fick känslan detta ska jag inte göra.

Ny dag nya möjligheter

Amon
3/26/13, 11:20 PM
#5

Ojdå! 😮 Jättebra att du litar på din starka intuition då! 👍

Har också varit med om ett par livsfarliga incidenter med bilar - men klarat mej bra ändå. Det var nog meningen att man skulle få vara med ett tag till..

Ja det var stora, starka och vackra ord från spådamen! Och det stämmer säkert också - om det känns rätt för dej alltså. 🙂

J-Artur-K
3/26/13, 11:30 PM
#6

Jo jag brukar lita på det jag känner. För man har lärt sig att man känner saker av en anledning men att man inte just då vet varför. 

Varje mäniska kan ju känna sådant. Men visa känner starkare än andra. Det är som ett exempel. Ibland kan man få för sig att ringa en person men när man ska ringa så ringer det till en själv när man inte hunnit att ringa själv. Och då är det just den personen som ringer. Inom känslor o sådant så har varje mäniska sådan förmåga men vet bara inte av det 🙂

Som du nämner är det nog att du o jag inte hade våran tid kommen. Så vi fick signal eller någon slags hjälp så man klara sig bra 🙂

Ny dag nya möjligheter

Annons:
[leWolf]
3/27/13, 4:06 PM
#7

9

Konst, känslor, resor, vidsynt, ombytlig, generös, kreativ 😉

Fast jag vill veta mer om 9-an än så här,fuskade med google ☺️😃

Farwuq
3/29/13, 8:30 AM
#8

Jag ska börja att räkna.

😉

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

J-Artur-K
3/29/13, 10:08 AM
#9

#8 Låter bra det 🙂

Ny dag nya möjligheter

[stblues35]
3/29/13, 7:47 PM
#10

Vart kollar man upp vad det betyder då??

J-Artur-K
3/29/13, 7:52 PM
#11

Du kan ta denna sida 🙂 Borde ha länkat den från början🙂

http://numerologi.theinformationguru.com/

Ny dag nya möjligheter

[stblues35]
3/29/13, 8:02 PM
#12

Ahh tackar 🙂 Men vart ska man gå??

[stblues35]
3/29/13, 8:15 PM
#13

Det var inget..jag kom på det själv🙂

Annons:
J-Artur-K
3/29/13, 10:13 PM
#14

🙂

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: