Annons:
Etikett6-medlemspresentation
Läst 2364 ggr
[leWolf]
2013-03-24 07:29

Hej !

Hej på er !

Tänkte bara göra en kort liten presentation så ni vet vem jag är ute i trådarna .Är helt ny här på sajten Astrologi men har vart med länge på i fokus under annat nick och återkommit till den trevliga gemenskapen igen.

Andligheten har funnits med mig så långt jag kan minnas och jag valde den shamanska vägen under tidigt 90-tal en väg jag aldrig ångrat jag tog.

Just Astrologi är ganska nytt för mig,har i alla år tyckt det vart invecklat och svårt så jag har aldrig satt mig in i den tidigare men för en tid sedan kände jag att nu är det dags att även lära mig förstå det här.

Jag är fortfarande gröngöling och det är väl det som är så underbart med den andliga resan man blir aldrig fullärd,det finns hela tiden nytt att ta in och lära sig.

Jag kommer att medarbeta med Farwuq och har tidigare vart Sajtvärd för några andliga öppna forum samt medarbetat och startade sommaren 2011 en dold andlig sajt som jag idag finns kvar som Medarbetare på.Modererning är inget nytt för mig och det är alltid så roligt att möta både nya och gamla medlemmar.

Känns spännande att medarbeta här på Astrologi och lite av en utmaning med tanke på att jag är ganska ny inom ämnet.Just nu håller jag på med boken  Se in i framtiden av Bill Anderton som legat och dammat i några år men kändes mogen att ta fram och börja läsa.

Jag brukar inte sia andras framtid av många olika skäl men det är en underbar konst att lära sig och man har själv stor användning av den om den används på rätt sätt.

Det är ofantligt magiskt att se hur stjärnor styr och påverkar oss,hur mycket nytta vi har av kunskapen och på så vis kan bana den bästa vägen framför oss att gå.

Tyvärr kan jag inte ställa ett komplett horoskop på mig själv för jag vet inte vilken tid på dygnet jag är född men otroligt intressant att se hur mycket som både stämmer och faller på plats.

Det var lite kort om mig så ni vet vem som syns ute i trådarna.Nu önskar jag er alla en under bar dag och ser fram mot alla nya möten här inne.

Jo just det ja,jag är Fisk bara så ni  vet 😉

Annons:
Farwuq
2013-03-24 08:30
#1

Du är hjärtligt välkommen hit till astrologi leWolf. Hoppas att du ska trivas och att du kommer att se hur fascinerande det hela är. Astrologi är oerhört stort och komplicerat.

🙂

/Farwuq sajtvärden

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[greenseng]
2013-03-24 10:01
#2

Tjao Vargen.

Kul att se dig här ( du bits väl inte? ). 😃

Tittade in på din sida samtidigt som jag lyssnade på web-radio.

Och helt plötsligt lyfte musiken enormt. Woah, tänkte jag och satte radion på inspelning. Men sedan tänkte jag: - Men vänta lite nu…

Till sist fattade till och med jag att musiken faktiskt kom från din sida. Minst sagt kraftig musik. Håller fortfarande att försöka ta mig ner från taket. 😃

Ser det som ett mycket gott omen for "Astrologi i Fokus".

cu

हूं
[leWolf]
2013-03-24 10:09
#3

Tack Farwuq och greenseng 🙂

Nädå ingen fara vargen bits inte 😉

Ha ha så där har jag också gjort lyckats fundera vart tusan musiken kommer från men sen upptäckt det var ju min hemsida ju ☺️så nu får jag ha volymen avstängd för lyssna hela tiden på den blir aningen för mycket 😃

Emo
2013-03-25 07:52
#4

Verkar lovande med fler intresserade och kunniga medlemmar här. Välkomna alla som gör sajten mer levande.🙂

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[leWolf]
2013-03-25 07:54
#5

Tack Emo men kunnig nja nybörjare men så intressant att sätta sig in i Astrologins värld.Har nyss anmält mig på en distans kurs hos astrologi skolan så vi får se hur den är,verkar vara bra i alla fall 🙂

Emo
2013-03-25 07:58
#6

#5 Då hoppas jag att du delar med dig av dina kunskaper i lagom små doser så även "riktiga" nybörjare (som jag) kan förstå. 🙂

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
[leWolf]
2013-03-25 08:01
#7

😃Absolut Emo 😎

Farwuq
2013-03-25 08:09
#8

Alla konstruktiva bidrag är välkomna, vi lär av varandra.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[leWolf]
2013-03-25 13:58
#9

Absolut Draken,finns hur mycket som helst att lära från varandra 😎

Moonwing
2013-03-25 14:58
#10

Puss på dig, Wolfen!

-exakt när jag sitter här och skriver detta, kommer vår Råbock å dammar till lite i glasrutan ..förmodligen för han vill ha havre -inget han brukar göra mitt på dan..det tar jag som ett gott tecken!😉

Varmt Väkommen!❤️❤️❤️

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[leWolf]
2013-03-25 15:47
#11

😘 Tillbaka Moonwing och varmaste tack,kul att se dig igen ❤️

Vad vackert med Råbocken,djuren och naturen är väl för underbara😎

Kram på dig 🌺❤️🌺

Farwuq
2013-03-25 16:23
#12

Tag väl hand om bocken Wingen. Naturen behöver oss och vi den.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Moonwing
2013-03-25 16:31
#13

😉😎

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Annons:
Farwuq
2013-03-25 16:39
#14

Helt klart.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: